کد خبر : 1611768 | 25 اردیبهشت 1398 ساعت 19:13 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری بازی فردا با پیکان در ابهام

تشنج در تمرین نساجی قبل از تمرین پایانی(عکس)

چالش ها و حواشی تیم نساجی حتی در آستانه آخرین بازی تیم در لیگ هجدهم ادامه دارد و امروز نیز مربی و سرپرست این تیم با مشکل ورود به ورزشگاه مواجه شدند.

به گزارش" ورزش سه"، بعد از مصاحبه فرهاد صنیعی فر و حمید مطهری و متعاقب آن بیانیه تند باشگاه نساجی علیه مربی تیمش، روز گذشته این خبر منتشر شد که سرپرست تیم به خاطر عدم ممانعت از حضور مطهری به تمرین نیز برکنار شده است. با این حال روزگذشته مطهری مربی و کوچک زاده سرپرست تیم اعلام کردند به عنوان اعضای تیم و کادرفنی باید ابلاغ رسمی درباره جدایی دریافت کنند. با این وجود امروز در حالی که حمید مطهری قصد ورود به تمرین نساجی را داشت با ممانعت ماموران مواجه شد و آن ها اعلام کردند که مربی نساجی قصد ورود به تمرین را ندارد.


این موضوع با واکنش مجیدجلالی همراه شد و اعلام کرد او و بازیکنان نیز وارد زمین نخواهند شد. البته چند دقیقه بعد مشکل حل شد و مطهری به تمرین آمد. بازیکنان و مربیان نساجی به تمرین آمدند و به رختکن رفتند و بعد از دقایقی به زمین بازگشتند. اما نکته جالب اینجا است که بعد از ده دقیقه حضور در زمین تمرین دوباره به رختکن رفتند تا این شایعه در زمین بپیچد که نساجی فردا بازی نکند.

 

ماجرای پیش آمده حتی به سکوها هم کشیده و جو کمی ملتهب شد و برخی از هواداران به سمت جلالی که قصد خروج از زمین را داشت رفتند تا با او صحبت کنند. جلالی از این ناراحت بود که اجازه نداده بودند مطهری به تمرین بیاید. دستیار او به رختکن آمده بود اما اجازه حضورش در تمرین را ندادند. او هم به همین دلیل تیم را به حامد شیری و محمدعباس زاده بزرگترهای تیم سپرد و خودش به دفتر درویشی رئیس هیات فوتبال رفت.


 اما موضوع جالب تری که در محل تمرین نساجی رخ داد این بود که هر دو مالک نسبت به این موضوع نظر یکسانی نداشتند. رضا حدادیان در تماس هایی که با او گرفته شد اعلام کرد که چیزی در باره اخراج امضا نمی کند و به دلیل اینکه فقط امضای صنیعی فر وجود دارد ماجرا کمی مشکل اجرایی پیدا کرده است.


اما آخرین خبر از تمرین نساجی اینکه مجید جلالی در پایان تمرین این تیم که طولانی هم نبود ، به زمین تمرین آمد هرچند حمید مطهری در کنارش حضور نداشت اما با کوچک زاده سرپرست تیم و دیگر اعضای کادرفنی جلسه ای را برگزار کرد.

 

1406242

 

 

1406248

 

1406249

 

1406250

 

1406252

 

عکاس: معین نادری

دیدگاه‌ها