کد خبر : 1625524 | 31 تیر 1398 ساعت 18:44 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

نظر سخنگوی دولت درباره خصوصی سازی سرخابی

سخنگوی دولت اعلام کرد که باشگاه های بزرگ هویت شهرهای ایران هستند و نمی توانیم نوعی خصوصی سازی نگران کننده را درباره آنها دنبال کنیم.

نظر سخنگوی دولت درباره خصوصی سازی سرخابی

به گزارش "ورزش سه"، «علی ربیعی» عصر دوشنبه در نشست خبری هفتگی خود، درباره واگذاری تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس گفت: برخی از این واگذاری ها یا انتقال به استان ها باعث شد که تیم های خوبی مثل «پاس» هم لطمه بخورند. در دولت، من، مسعود سلطانی فر و فرهاد دژپسند به طور دائم در این زمینه صحبت می کنیم.

 

وی افزود: مجلس، در قانون بودجه دولت را موظف کرده است که ۵ درصد را برای کشف قیمت به فرابورس ببرد. ۵۱ درصد را بلوکی و بقیه را به شکل خُرد واگذار کند. دوستانی که می خواهند اجرا کنند، می گویند این کار عملی نیست.باشگاه های بزرگ هویت شهرهای کشور هستند و نمی توانیم نوعی خصوصی سازی نگران کننده را درباره آنها دنبال کنیم و بعد ناچار شویم پس از یکی دوسال آن را برگردانیم. در واقع در مورد باشگاه های بزرگ نمی توانیم مثل یک شرکت تجاری برخورد کنیم، ما با هواداران میلیونی طرف هستیم. با حساسیتی که وجود دارد وزارت ورزش و اقتصاد معتقدند این نحوه از واگذاری ما را دچار مشکل می کند.

 


سخنگوی دولت گفت: البته مسعود سلطانی فر خیلی قاطع بدنبال خصوصی سازی است و مدام این موضوع را دنبال می کند. با جدیتی که در این زمینه وجود دارد، این خصوصی سازی به سرانجام خواهد رسید و برای این مورد هم وزیر ورزش با مجلس در حال مذاکره است.

 

دیدگاه‌ها