کد خبر : 1617278 | 22 خرداد 1398 ساعت 16:59 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

سیله سن:

بارسا به راحتی اجازه جدایی به من نمی دهد

دروازه بان هلندی بارسلونا قصد دارد فصل بعد به تیمی برود که در آن به صورت ثابت بازی کند.

بارسا به راحتی اجازه جدایی به من نمی دهد

به گزارش "ورزش سه"، یاسپر سیله سن، گلر دوم بارسلونا در سه فصل گذشته، بسیار کم فرصت حضور در میادین را پیدا کرده و همواره ذخیره مارک آندره تراشتگن بوده است. سیله سن تنها در کوپا دل ری فرصت بازی پیدا کرده و یا زمان هایی که تراشتگن مصدوم بوده است.

 

 

1412581

 

 

چندی پیش سیله سن صراحتا اعلام کرد که قصد جدایی از بارسا را دارد و می خواهد به تیمی برود که در آن دروازه بان ثابت باشد. کمی بعد اما بارسلونا تاکید کرد که با رقمی کمتر از 60 میلیون یورو اجازه جدایی به سیله سن را نخواهد داد و این کار را برای جدایی او مشکل کرده است.

 

سیله سن در مصاحبه با یک نشریه هلندی و در مورد جدایی اش از بارسا گفت:« این کار به سادگی میسر نخواهد شد. می دانم که بارسا من را به باشگاهی دیگر هدیه نخواهد کرد. 60 میلیون یورو رقم بالایی است. بهتر است صریح باشیم؛ اگرچه آلیسون و کپا سال گذشته با 60 و 80 میلیون یورو به لیورپول و چلسی پیوستند ولی این ارقام غیرواقعی هستند و همه می دانیم که مبالغ بالا را برای چه بازیکنانی پرداخت می کنند.

کمتر دروازه بانی در دنیا پیدا می شود که برای او رقمی بالا هزینه کنند. از نظر من، هیچ بازیکنی بیش از 100 میلیون یورو نمی ارزد اما بازار نقل و انتقالات دیوانه وار شده و هر چیزی در آن ممکن است رخ بدهد.»

 

دیدگاه‌ها