کد خبر : 1626782 | 06 مرداد 1398 ساعت 22:22 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول 0 - 3 ناپولی؛ نیمچه انتقام!

ناپولی موفق شد در دیداری دوستانه با 3 گل لیورپول را مغلوب کند.

لیورپول 0 - 3 ناپولی؛ نیمچه انتقام!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی سال گذشته و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با شکست مقابل لیورپول از دور رقابت ها حذف شد اما امشب و در دیداری دوستانه 3 بار دروازه این تیم را باز کرد و کمی از بار تلخی آن شکست برای خود کم کرد.

 

اولین فرصت بازی در دقیقه 10 برای ناپولی ایجاد شد اما ضربه وردی توسط مینیوله دفع شد. لحظاتی بعد این بار اتفاق روی ضربه اینسینیه از بیون محوطه لیورپول دوباره تکرار شد.

 

1422470

 

اما حملات ناپولی در دقیقه 18 بالاخره جواب داد و اینسینیه موفق شد با یک حرکت زیبا و ضربه ای تماشایی از پشت محوطه گل اول را به ثمر برساند.

 

حملات ناپولی ادامه یافت و در دقیقه 28 و روی ارسال ضربه زمینی اینسینیه و ضربه تمام کننده میلیک برای دومین بار هم دروازه مرسی سایدی ها باز شد.

 

1422471

 

در اواخر نیمه اول لیورپول می توانست با ضربه چمبرلین اختلاف را کم کند اما حضور به موقع مدافعان ناپولی این اجازه را نداد تا 45 دقیقه نخست با 2 گل به سود ناپولی تمام شود.

 

در همان اوایل نیمه دوم فابینیو با یک ضربه محکم دروازه ناپولی را تهدید کرد اما مرت عکس العمل خوبی از خود نشان داد.

 

اما دوباره این ناپولی بود که بر جریان بازی مسلط شد و توانست در دقیقه 53 و روی ریباند ضربه اینسینیه توسط امین یونس به گل سوم هم دست یابد.

 

1422473

 

دقایقی بعد فوزی غلام از بیرون محوطه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 75 هری ویلسون می توانست اختلاف را کم کند اما ضربه او از کنار دروازه ناپولی به بیرون رفت. در ادامه جریان بازی آرام شد و در نهایت ناپولی با 3 گل لیورپول را مغلوب کرد.

دیدگاه‌ها