کد خبر : 1612727 | 30 اردیبهشت 1398 ساعت 10:40 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

اشاره تلویحی کاوانی به بازگشت به ناپولی

درحالیکه این روزها شایعاتی درباره جدایی ادینسون کاوانی از پاری سن ژرمن مطرح شده پاسخ او به سوال یک خبرنگار احتمال انتقال ستاره اروگوئه‌ای به ناپولی را افزایش داده.

اشاره تلویحی کاوانی به بازگشت به ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای پاری سن ژرمن، امسال فصل خوبی را در این تیم سپری کرده، با PSG قهرمان لوشامپیونا شده و در 20 مسابقه لیگ فرانسه که با پیراهن این تیم به میدان رفته 18 گل به ثمر رسانده.

 

اما در روزهای اخیر شایعاتی درباره جدایی کاوانی از PSG مطرح شده و این شایعات با گذشت زمان شدت و حدت بیشتری پیدا کرده. اخیراً برخی رسانه‌های  فرانسوی مدعی شده بودند که باشگاه سابق کاوانی، ناپولی، در تلاش است ستاره سابق خود را دوباره به ناپل برگرداند و به این منظور با پاری سن ژرمن تماس‌هایی برقرار کرده.

 

1372962

 

آنچه احتمال بازگشت ستاره اروگوئه‌ای به تیم سابقش ناپولی را افزایش داده جملاتی است که او در گفتگو با شبکه فرانسوی Canal+ به زبان آورد تا رسانه‌ها از آن با عنوان سیگنال مهم کاوانی به مدیریت ناپولی یاد کنند.

 

کاوانی در گفتگو با این شبکه فرانسوی در پاسخ به سوالی درباره آینده‌اش گفت:" آینده؟ اولین چیزی که مهم است این واقعیت است که باید به قراردادم احترام بگذارم. من این باشگاه و شهر پاریس را دوست دارم و خودم و خانواده‌ام از زندگی در اینجا راضی هستیم. ولی آینده من فقط به خودم بستگی ندارد. خودم شخصاً دوست دارم اینجا بمانم و قراردادم را به پایان برسانم. ولی در مورد بازگشت به ناپولی؟ هیچوقت نباید گفت هرگز".

 

 

دیدگاه‌ها