کد خبر : 1625462 | 31 تیر 1398 ساعت 13:48 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

آماده سازی مخفیانه بازی با سایپا

کالدرون درهای تمرین پرسپولیس را بست

پرسپولیس برای حضور در رقابت های چهارجانبه شهدا دوجلسه تمرین جدی را دور از چشم خبرنگاران و علاقمندان فوتبال برگزار خواهد کرد.

کالدرون درهای تمرین پرسپولیس را بست

به گزارش"ورزش سه" گابریل کالدرون بعد از برگزاری اردوی ترکیه حالا تیمش را باید برای حضور در رقابت های جام شهدا آماده کند. پرسپولیسی ها ده روز در کمپ کارتپه ترکیه یک اردوی آماده سازی را برگزار کردند. اردویی که در پایان آن مشخص شد نتوانسته نظر سرمربی آرژانتینی و بازیکنان تیم را جلب کند. بعد از نارضایتی بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس اخباری که از ناراحتی کالدرون از وضعیت اردو منتشر شد. پرسپولیس در این اردوها نتوانست بازی تدارکاتی خوبی برگزار کند و کالدرون مجبور شد به بازی درون تیمی اکتفا کند.


با این وجود جام شهدا اولین مسابقات جدی است که پرسپولیس با سرمربی جدیدش در آن حضور خواهد یافت. آن ها بعد از رسیدن به تهران تمریناتشان را آغاز کردند. گابریل کالدرون برای اینکه تیمش را در تمرینات امروز و فردا به مرز آمادگی کامل برای دیدار با سایپا برساند دو جلسه تمرینی را بدون حضور خبرنگاران و هواداران برگزار می کند.


با این وصف می توان گفت که اولین بازی پرسپولیس در جام شهدا به نوعی بازی افتتاحیه پرسپولیس سال جدید است و از آنجایی که تیم بازی های قبلی نداشته است این بازی نوعی مراسم رونمایی از این تیم هم به حساب می آید.


بازی تیم های پرسپولیس و سایپا روز چهارشنبه دوم مردادماه در ورزشگاه شهرقدس تهران برگزار می شود.

دیدگاه‌ها