کد خبر : 1624458 | 26 تیر 1398 ساعت 11:20 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

لستر و رد دو پیشنهاد از منچستر برای جذب مگوایر

برندن راجرز، سرمربی لسترسیتی می‌گوید این باشگاه دو پیشنهاد باشگاه‌های منچستریونایتد و منچسترسیتی برای جذب هری مگوایر، مدافع این تیم را رد کرده است.

لستر و رد دو پیشنهاد از منچستر برای جذب مگوایر

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی لسترسیتی می‌گوید این باشگاه از طرف دو باشگاه شهر منچستر، منچستریونایتد و منچسترسیتی، دو پیشنهاد برای انتقال هری مگوایر، مدافع انگلیسی ملی‌پوش خود دریافت کرده ولی هر دو پیشنهاد توسط لستر رد شده است.

 

1420030

 

درحالیکه در حال حاضر هر دو باشگاه شهر منچستر برای جذب مگوایر تلاش می‌کنند، ابتدا یونایتد بود که سال گذشته و در زمان ژوزه مورینیو تلاش کرد مگوایر را به اولدترافورد منتقل کند ولی این انتقال انجام نشد تا مگوایر با لستر قراردادی جدید امضا کند.

 

اما حالا برندن راجرز، سرمربی لستر می‌گوید این باشگاه دو پیشنهاد برای انتقال مگوایر دریافت کرده ولی به دلیل اینکه مبلغ پیشنهادی یونایتد و سیتی کمتر از میزان مورد نظر باشگاه بوده با آنها مخالفت کرده است. لستر، ارزش مگوایر را چیزی در حدود 80 میلیون پوند ارزیابی می‌کند.

 

برندن راجرز در این باره گفت:" مگوایر بازیکن درجه‌یکی است. دو باشگاه شهر منچستر برای جذب او به ما پیشنهاد دادند ولی پیشنهادهای آنها به هیچ وجه با ارزشی که باشگاه برای مگوایر در نظر گرفته همخوانی نداشت و حتی به آن نزدیک هم نبود".

 

سرمربی لسترسیتی در ادامه گفت:" هم خود مگوایر و هم ما با آرامش با این مساله برخورد می‌کنیم. البته باید بگویم که رفتار مگوایر در این قضیه فوق‌العاده بوده. من خودم چند بار در موقعیت‌های مشابه قرار داشته‌ام و می‌دانم تحمل این شرایط برای یک فوتبالیست چقدر دشوار است. هری واقعا استثنایی است".

 

دیدگاه‌ها