کد خبر : 1626997 | 08 مرداد 1398 ساعت 09:36 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

بیرانوند و علیپور؛ اروپا فراموش می‌شود؟!

علی علیپور و علیرضا بیرانوند که حالا ستاره های پرسپولیس به شمار می‌روند، به نظر می‌رسد حضور در اروپا را فعلا فراموش کرده اند.

بیرانوند و علیپور؛ اروپا فراموش می‌شود؟!

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای تابستان کمتر کسی پیش بینی می‌کرد پرسپولیس پیش فصل را با حضور بیرانوند و علیپور سپری کند. حتی قبل از پایان فصل نیز شایعه پیشنهادات اروپایی برای این دو بازیکن وجود داشت و باتوجه به نیاز پرسپولیس به ارز خارجی، تصور بر جدایی این دو بازیکن بود.

 

اما تاکنون پیشنهادهای اروپایی دو ستاره پرسپولیس به شکلی نبوده که هم باشگاه و هم بازیکن را راضی کند و بنابراین، آقای گل و آقای کلین شیت سرخ ها در این تیم ماندنی شده اند.

 

در تمرینات اخیر این دو با انگیزه ظاهر شده اند. بیرانوند نیز از دروازه خارج شده و نقش های جدیدی را تجربه می‌کند و به نوعی بمب روحی اردوی تیم کالدرون محسوب می‌شود.

 

او روز گذشته به باشگاه پرسپولیس رفت و در شرایطی که همه تصور داشتند به خاطر گرفتن رضایت نامه یا انجام مذاکره به دیدار عرب رفته، اما خودش گفت که برای اندازه گرفتن لباس در باشگاه حضور یافته است. اگرچه این دلیل برای خیلی غیرقابل باور و گمراه کننده بود اما به هر حال نمایش بیرانوند در تمرینات و بازی های دوستانه نشان می‌دهد که موضوع حضور در اروپا فعلا برای گلر پرسپولیس منتفی شده است.

 

علیپور نیز شرایط مشابهی دارد. او البته باتوجه به مشکلات مالی، خواستار اصلاح قراردادش است اما به هر حال هردوی این بازیکنان می‌دانند که شاید فعلا حضور در پرسپولیس به سودشان هم باشد چرا که با اتمام قرارداد طبیعتاً راحت تر می‌توانند به هدف خود که بازی در قاره سبز است، برسند.

دیدگاه‌ها