کد خبر : 1623010 | 19 تیر 1398 ساعت 18:43 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ توافق میلان و اینتر برای استادیوم جدید

دو باشگاه میلان و اینتر پروژه خود برای بنای استادیوم جدید در شهر میلان را به شهرداری این شهر تقدیم کرده اند.

رسمی؛ توافق میلان و اینتر برای استادیوم جدید

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد دو باشگاه قدیمی و پرافتخار شهر میلان بالاخره به این نتیجه رسیده اند که زمان ساخت یک استادیوم جدید فرا رسیده و میلان و اینتر بعد از توافق با یکدیگر، این طرح را به شهرداری ارائه داده اند. در ابتدا قرار بود استادیوم فعلی آنها یعنی سن سیرو بازسازی شود اما مشکلاتی نظیر ایجاد خطر برای محله های اطراف و برخی مشکلات غیرقابل پیش بینی باعث شد آنها به فکر بنای استادیوم جدیدی افتند.

 

ظرفیت استادیوم جدید 60 هزار نفر خواهد بود و سرمایه ای در حدود 1.2 میلیارد یورو برای احداث آن لازم است. البته تا زمان صدور تاییدیه از سوی شهرداری، دو باشگاه در مورد جزئیات این طرح برنامه خاصی نخواهند داشت.

 

1418511

 

در صورت بازسازی سن سیروی فعلی، ظرفیت استادیوم به 45 هزار نفر کاهش می یافت و در این شرایط درآمدزایی دو باشگاه از فروش بلیط کم می شد و به همین دلیل میلان و اینتر تصمیم گرفتند سرمایه گذاری خود را روی ساخت یک استادیوم جدید انجام دهند.

 

در سال های اخیر ساخت استادیوم جدید در دستور کار برخی تیم های بزرگ اروپایی قرار گرفته که در ایتالیا یوونتوس سرآمد آن بوده و از زمان احداث یوونتوس آره نا، نتایج فوق العاده ای در تاریخ این باشگاه به ثبت رسیده است.

دیدگاه‌ها