کد خبر : 1624090 | 30 تیر 1398 ساعت 20:30 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

لباس ذخیره تیم‌های بزرگ اروپا؛ رنگ و تنوع

کیت سوم بهتر از لباس اصلی آمد پدید!

با نزدیک شدن به آغاز فصل جدید و رونمایی از پیراهن های فصل بعد مشخص شده که تیم های بزرگ اروپایی از رنگ های متفاوتی برای طراحی لباس های دوم و سوم خود استفاده کرده اند.

کیت سوم بهتر از لباس اصلی آمد پدید!


به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات جذاب در تابستان های حوصله سر بر و بدون فوتبال، تماشای رونمایی از لباس تیم های بزرگ خصوصا البسه دوم و سوم آنهاست. معمولا به دلیل احترام به فلسفه باشگاه، تیم های نامدار ناگزیرند در طراحی لباس های اصلی خود به اتودهای سنتی رجوع کنند و در بیشتر موارد تغییرات آنچنانی مورد قبول هواداران قرار نمی گیرد.

 

به عنوان مثال سال قبل هواداران بایرن مونیخ به قدری نسبت به استفاده از رنگ های تیره در لباس اول این تیم اعتراض کردند که باشگاه مجبور شد رسما اعلام کند از فصل بعد تنها از 2 رنگ سنتی سفید و قرمز در لباس اول بهره خواهد برد. همچنین لباس این فصل یوونتوس که به دو نیمه سفید و مشکی تقسیم شده و یا طرح شطرنجی بارسلونا، به زعم برخی هواداران متعصب این تیم متناقض با فلسفه این 2 باشگاه بوده است.

 

اما در مورد لباس های دوم و سوم، دست طراحان برای استفاده از طرح های جدید باز است و معمولا برای بازاریابی بیشتر و افزایش فروش، از طرح های متفاوتی استفاده می شود.

 

لیورپول به عنوان قهرمان اروپا طرحی جالب را برای پیراهن های فصل آینده اش انتخاب کرد. طرح " فانتوم بلک" که تیم هیجان انگیز یورگن کلوپ را برای حریفان ترسناک تر می کند.

 

1420903

 

نایک در چند فصل اخیر پیراهن های ذخیره جالبی برای اتلتیکو مادرید طراحی کرده است. پیراهن های خارج از خانه این فصل این تیم هم مشکی است که لوگوی باشگاه و نایکی با رنگ قرمز، جلوه خاصی به آن داده است.

 

1420907

 

چند روز قبل منچسترسیتی از لباس متفاوت خود که ترکیبی از دو رنگ متفاوت زرد فسفری و قرمز هلویی بود رونمایی کرد که بسیار مورد توجه هم قرار گرفت.

 

1419691

 

بارسلونا این فصل برای لباس دوم خود گریزی به گذشته زده و از طراحی قدیمی خود و بهره گیری از رنگ های پرچم ایالت کاتالونیا، لباس زیبایی به بازار ارائه داده است.

 

1419701

 

رئال مادرید در سال های اخیر بارها از رنگ های تیره بهره برده و امسال نیز لباس دوم آنها به رنگ سرمه ای بوده که بسیار مورد توجه نیز قرار گرفته است.

 

1419698

 

بایرن مونیخ امسال از طراحی کم ریسک تری استفاده کرده و از رنگ سفید برای لباس دوم خود بهره برده است.

 

1419692

 

اما اینترمیلان امسال متفاوت ظاهر شده و از رنگ سبز نعنایی برای طراحی البسه خود بهره برده که سر و صدای فراوانی در بازار ایجاد کرده است.

 

1419700

 

مرسی سایدی ها نیز امسال طراحی ساده ای برای لباس دوم در نظر گرفته و از رنگ سفید استفاده کرده اند.

 

1419694

 

آ.اس رم طرحی سنتی در انداخته و گریزی به تاریخ زده و طراحی روی لباس آن نمایشی از خدای آسمان ها در رم باستان بوده است.

 

1419705

 

شیاطین سرخ از رنگ صورتی برای لباس دوم خود بهره گرفته اند که به شدت مورد بحث در رسانه های اجتماعی قرار گرفته است.

 

1419697

 

آرسنال مانند بسیاری از فصول از رنگ زرد برای لباس دوم استفاده کرده و رنگ مشکی، لباس دوم دورتموند را تشکیل داده است.

 

1419699

 

1419702

دیدگاه‌ها