کد خبر : 1613299 | 01 خرداد 1398 ساعت 17:51 | 982 بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جدید ساری به شایعات اخراج از چلسی

در حالی که چلسی هفته بعد فینال لیگ اروپا را پیش رو دارد، این روزها صحبت از جدایی مائوریتزیو ساری از این باشگاه، نقل محافل شده است.

واکنش جدید ساری به شایعات اخراج از چلسی

به گزارش "ورزش سه"،  شمارش معکوس برای اخراج مائوریتزیو ساری از چلسی آغاز شده و این مرد ایتالیایی با وجود کسب مقام سوم لیگ برتر انگلیس و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و رساندن تیمش به فینال لیگ اروپا در اولین فصل مربیگری‌اش در انگلیس، در شرف اخراج از استمفوردبریج است.

 

 

1407835

 

 

گفته می شود که سران یوونتوس با او وارد مذاکره شده اند و در چلسی نیز مسئولان باشگاه، تمایلی برای ادامه همکاری با او ندارند. به این ترتیب مرد ایتالیایی پس از تنها یک فصل از چلسی جدا خواهد شد؛ اما او امروز در نشست خبری خود ترجیح داد همه چیز را به آینده موکول کند و البته بار دیگر تاکید کرد که مشتاق ادامه کار در چلسی است.

 

ساری به خبرنگاران گفت:« خیلی خوشحال خواهم شد که در لیگ برتر بمانم و چلسی یکی از مهمترین باشگاه های انگلیس است. تنها تمرکز و توجه من به چهارشنبه آینده و فینال لیگ اروپا برابر آرسنال است. وقتی صحبت از آینده می کنید، آینده برای من یعنی چهارشنبه. سپس ببینیم چه خواهد شد. من هنوز دو سال دیگر با چلسی قرارداد دارم.»

 

دیدگاه‌ها