کد خبر : 1612758 | 30 اردیبهشت 1398 ساعت 13:12 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

ندود: یووه در مورد جانشین آلگری هنوز تصمیم نگرفته

پاول ندود، نایب‌رئیس باشگاه یوونتوس می‌گوید با وجود شایعات و گمانه‌زنی‌ها هنوز جانشین مکس آلگری، سرمربی سابق این تیم مشخص نشده است.

ندود: یووه در مورد جانشین آلگری هنوز تصمیم نگرفته

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بعد از قطعی شدن خبر جدایی مکس آلگری، سرمربی یوونتوس از این تیم، شایعات و گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره جانشین او مطرح شده و اسامی‌ای مثل ساری و اینزاگی به عنوان گزینه‌های اصلی یووه مطرح شده‌اند ولی پاول ندود، نایب‌رئیس باشگاه یوونتوس می‌گوید جانشین آلگری هنوز معلوم نیست و باشگاه در این باره به تصمیم نرسیده است.

 

1407311

 

آلگری بعد از انجام آخرین بازی فصل یوونتوس مقابل سامپدوریا این تیم را ترک خواهد کرد ولی در روزهای اخیر رسانه‌ها مملو از اسامی‌ای بوده که به عنوان جانشین احتمالی او معرفی شده‌اند. در بازار شایعات از آنتونیو کونته، پوچتینو، دیدیه دشان، مائوریتزیو ساری و سیمونه اینزاگی به عنوان گزینه‌های احتمالی یووه یاد می‌شود و شانس ساری و اینزاگی بیشتر دانسته می‌شود.

 

اما پاول ندود در این باره گفت:" ما در این باره بررسی خواهیم کرد. ولی عجله‌ای نداریم و با آرامش در این باره تصمیم خواهیم گرفت. این کار ساده نخواهد بود. ما می‌دانیم که این دوره برای یووه دیگر هرگز تکرار نخواهد شد و به همین علت است که کار انتخاب سرمربی جدید بسیار دشوار است".

 

1407312

 

اسطوره باشگاه یوونتوس و نایب‌رئیس باشگاه در ادامه گفت:" ما در حال حاضر در حال بررسی این بودیم که با مکس چکار کنیم. برای همین با مربیان دیگر تماس نگرفتیم. البته ایده‌هایی داریم و بعضی گزینه‌ها در ذهن‌مان هست که نسبت به آنها دید خیلی خوبی داریم ولی هنوز به تصمیم نرسیده‌ایم".

 

 

 

دیدگاه‌ها