کد خبر : 1613151 | 01 خرداد 1398 ساعت 00:43 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

برد بی‌فایده نماینده عراق در امارات؛

شکست سنگین الوصل مقابل الزوراء

الزوراء عراق در دیدار خارج از خانه برابر الوصل امارات به برتری پُر گل رسید.

شکست سنگین الوصل مقابل الزوراء

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه هفته ششم و پایانی گروه A لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های از پیش حذف شده الوصل امارات و الزوراء عراق از ساعت ۲۲:۳۰ سه‌شنبه شب در استادیوم زعبیل دبی مقابل هم قرار گرفتند.

 

الوصل بازی را خوب شروع کرد و در دقیقه ۵ توسط حسن طاهر به گل رسید، اما تا پایان نیمه اول نتوانست نتیجه را حفظ کند و با شکست ۳ بر یک به رختکن رفت که دو گل الزوراء عراق را علاء عباس(۲۲ و ۱+۴۵) و یک گل دیگر را احمد فاضل(۳۹) به ثمر رساندند.

 

در نیمه دوم الوصل در جبران نتیجه ناموفق بود تا الزوراء همانند نیمه اول با نمایشی هجومی، دو گل دیگر توسط احمد جلال(۵۱) و مهند عبدالرحیم(۵۹) بزند و در این مسابقه خارج از خانه تیم اماراتی را با نتیجه ۵ بر یک شکست دهد.

 

الزوراء عراق که لیگ قهرمانان آسیا را با تساوی مقابل ذوب‌آهن ایران آغاز کرده و پس از آن الوصل امارات را با ۵ گل شکست داده بود، با دو باخت متوالی در جدال با النصر عربستان و یک تساوی در مسابقه برگشت با ذوب‌آهن از این رقابت‌ها حذف شد تا برتری امشب آنها در خاک امارات ثمری نداشته باشد.

 

در گروه A لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های ذوب‌آهن ایران و النصر عربستان که بازی ششم خود را انجام نداده‌اند، به ترتیب با ۱۱ و ۹ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول هستند و همچنین الزوراء عراق با ۸ امتیاز و الوصل امارات با ۳ امتیاز به کارشان در این رقابت‌ها خاتمه دادند.

دیدگاه‌ها