کد خبر : 1613817 | 04 خرداد 1398 ساعت 19:26 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

اسپالتی: هیچگاه پایان فصل آرامی نداشته ام

لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیایی اینتر، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر امپولی حاضر شد.

اسپالتی: هیچگاه پایان فصل آرامی نداشته ام


به گزارش "ورزش سه"، اینتر فردا شب در صورت کسب پیروزی در سن سیرو مقابل امپولی برای دومین فصل متوالی سهمیه لیگ قهرمانان را کسب خواهد کرد و اسپالتی که احتمالا برای آخرین بار نراتزوری را هدایت می کند، مدعی شد تیمش شرایط آمادگی برای این مقطع از فصل را آموخته است.

 

اسپالتی گفت: "شرایط متفاوت از فصل گذشته نیست و در چنین دیدارهایی که یا باید پیروز شد یا مرد، باید همه توان خود را به آن بازی اختصاص دهید. در دوران مربیگری ام هرگز فصلی نبوده که در هفته پایانی احساس آرامش داشته باشم.

 

1407270

 

وقتی که در رم بودم، شش فینال با اینتر داشتیم و این موضوع بسته به اهداف در تمام باشگاه های بزرگ رخ می دهد. اما حالا من احساس می کنم اینتر در طول دو سال گذشته آموخته که چگونه به خوبی برای مقابله با این وضعیت آماده شود.

 

هواداران اینتر ما را دوست دارند و من ترجیح می دهم در سن سیرو بازی کنیم. می دانم که تنش هایی وجود دارد و ما در برخی بازی های بزرگ اشتباه داشته ایم، اما اینتر در بسیاری از مسابقات مهم خیلی خوب کار کرده و حالا من انتظار دارم که بازیکنان تنها روی کسب سهمی لیگ قهرمانان تمرکز کنند.

 

مهاجم ثابت ترکیب؟ تفاوت زیادی بین ایکاردی و لائوتارو مارتینز وجود ندارد هر کدام از این دو شخصیت خاص خود را دارند و با ذهنیت قوی و توان بالا می توانند روی نتیجه تاثیر بگذارند."

دیدگاه‌ها