کد خبر : 1618789 | 29 خرداد 1398 ساعت 23:15 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

رمز موفقیت در ورزش تلاش مستمراست

شهسواری: برای سومین بار سهمیه المپیک کسب می‌کنم

در رشته تنیس روی میز استعداد به تنهایی نمی تواند یک ورزشکار را به قهرمانی و موفقیت برساند. در این رشته با استعداد بودم ولی تمرین، ممارست، سخت کوشی و تلاش مستمر حرف اول و آخر را در رشته تنیس روی میز می زند.

شهسواری: برای سومین بار سهمیه المپیک کسب می‌کنم

ندا شهسواری در گفت و گویی با دفتر کرمانشاه پایگاه خبری وزرات ورزش و جوانان ضمن بیان این مطالب گفت: هم اکنون در استان کرمانشاه ورزشکاران مستعدی در حال تمرین هستند و با تلاش و کوشش می توانند مسیر قهرمانی را به خوبی طی کنند.


تنها بانوی المپیکی کشور در رشته تنیس روی میز که در رقابت های انتخابی تیم ملی جهت اعزام به رقابت های آسیایی اندونزی و انتخابی المپیک توکیو که به صورت مستقیم با شکست حریفان و با اقتدار به عضویت تیم ملی درآمد از لزوم توجه به نیازهای ورزشکاران سخن گفت و تصریح کرد: با برنامه ریزی جهت برگزاری اردوهای مناسب و حضور در رویدادهای مهم این امکان فراهم می شود که ضمن کسب آمادگی بیشتر بتوانم در در رنکینگ نیز بالاتر قرار بگیرم و در رقابت های انتخابی وضعیت مطلوبی داشته باشم.


برای سومین بار سهمیه المپیک را کسب خواهم کرد
شهسواری گفت: با توجه به اینکه در المپیک های لندن وریو حضور داشتم، انتظار از من بیشتر شده و همه بر این اصل تاکید دارند که دارای توانایی و قابلیت برای موفقیت بیشتری در المپیک توکیو هستم و همین مسأله شرایط و مسوولیتم را بیشتر کرده است. البته نسبت به دو دوره قبل شرایط بهتری دارم و 11 ماه فرصت تا رقابتهای انتخابی، زمان مناسبی برای برنامه ریزی قوی تر ایجاد می کند.


وی همراهی مسوولین را در تهیه تجهیزات ورزشی رشته تنیس روی میز با توجه به افزایش قیمت ها را به عنواناز عوامل مهم در موفقیت ورزشکاران ملی خواستار شد و خاطرنشان ساخت: از همه این عزیزان انتظار داریم ما یاری نمایند، زیرا ورزشکاران تنیس روی میز قراردادهای مالی پایینی دارند و پاسخگوی هزینه های تأمین تجهیزات استاندارد و مناسب نیست.


گفتنی است رقابت های انتخابی تیم ملی در دو گروه 6 نفره به مدت سه روز برگزار شد که نفرات اول هر گروه به صورت مستقیم انتخاب شدند. در این رقابت ها سارا شهسواری نیز به عنوان دیگر نماینده کرمانشاه حضور داشت که در رتبه بندی نهایی به مقام نهم دست یافت.


ندا شهسواری 20 سال سابقه حضور در تیم ملی را دارد.

دیدگاه‌ها