کد خبر : 1625554 | 31 تیر 1398 ساعت 21:02 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

رابیو: بوفون قانعم کرد راهی یوونتوس شوم

آدرین رابیو، هافبک فرانسوی یوونتوس، از نقش جیجی بوفون در انتقال وی به تورین گفت.

رابیو: بوفون قانعم کرد راهی یوونتوس شوم

به گزارش "ورزش سه"، آدرین رابیو که در تابستان امسال و با انتقالی رایگان از پاری سن ژرمن راهی یوونتوس شده، دیروز در دیدار دوستانه بیانکونری برابر تاتنهام برای اولین بار با لباس این تیم به میدان رفته و در رابطه با شرایط تیم جدیدش صحبت کرد.

 

آدرین رابیو گفت: "به نظر من اولین بازی ام خوب بود. من بسیار خوشحالم که اینجا بازی می کنم و می خواهم عملکرد خوبی داشته باشم، دیدار برابر تاتنهام به عنوان اولین بازی احساس خوبی به من داد. 10 ماه از آخرین بازی من گذشته و شرایط به خوبی پیش رفته است.

 

1421142

 

از لحاظ جسمی مشکلات متعددی دارم اما بیش از یک هفته است دوباره شروع به کار کرده ام و من فکر می کنم که با گذشت زمان و تمرین بیشتر، همه چیز بهتر خواهد شد. حالا برای مقایسه بین فوتبال ایتالیا و فرانسه خیلی زود است اما اینجا روش کار متفاوت است. با توجه به میزان تلاش، می توانم بگویم که بازی در اینجا به مراتب سخت تر از فرانسه است.

 

بسیاری از چیزهایی در مورد من گفته شده درست نیستند. وقتی در پاریس بودم با بوفون صحبت کردم. او می دانست که من در PSG نخواهم ماند و با من درباره یووه صحبت کرد و به من گفت که اگر من می خواهم جایی بروم که در 2 الی 3 سال پیشرفت کنم، باید به یوونتوس ملحق شوم. بوفون می دانست که من دوست دارم تلاش کرده و نکات جدیدی یاد بگیرم، من می خواستم به تیمی بروم که چالش های جدیدی تجربه کنم و بوفون من را قانع کرد که یوونتوس تیم ایده آلی برای من است."

دیدگاه‌ها