کد خبر : 1625816 | 02 مرداد 1398 ساعت 01:20 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

رضایت والورده از اولین بازی گریزمان برای بارسا

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، از نمایش آنتوان گریزمان، ستاره جدید تیمش، در اولین دیدار مقابل چلسی، ابراز خشنودی کرد.

رضایت والورده از اولین بازی گریزمان برای بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امروز در دیداری دوستانه مقابل چلسی در سایتاما، با نتیجه 2-1 شکست خورد و گریزمان در این دیدار برای اولین بار برای آبی و اناری ها به میدان رفت.

این ستاره فرانسوی به عنوان مهاجم نوک در این دیدار به کار گرفته شد و عثمان دمبله و الکس کویادو در دو سمت او بازی کردند.

والورده در مورد عملکرد این بازیکن در این دیدار گفت:" گریزمان باید به شیوه بازی بارسا عادت کند. راحت است که بفهمیم وقتی او صاحب توپ می شود، چقدر خطرناک است. او همیشه برای حریف یک تهدید است.

ما خیلی به او نیاز داریم اما این تازه اولین بازی است. او باید متوجه شود که ما چطور فشار وارد می کنیم و بازی را از حریف می گیریم اما این تازه اولین بازی بود."

 

1421341

 

فصل جدید لالیگا یک هفته دیرتر از رقابت های لیگ برتر آغاز می شود و والورده معتقد است آمادگی بیشتر حریف لندنی، دلیل پیروزی آنها در این دیدار بود.

" ما در هر دو نیمه، با 11 بازیکن متفاوت، شروع خوبی داشتیم. ما در 15 دقیقه های ابتدایی بهتر بودیم.

این اولین بازی ما بود و چهارمین بازی چلسی و ما بهای این مسئله را دادیم. نکته خوب این بود که دیدیم بازیکنان جوان و جدید چطور بازی کردند. این آزمون خوبی بود زیرا متفاوت از تمرینات بود."

والورده همچنین از اظهارنظر در مورد شایعه بازگشت نیمار به بارسا خودداری کرد:" نیمار بازیکن تیم دیگری است بنابراین من نمی خواهم در مورد بازیکنی که به تیم دیگری تعلق دارد، زیاد صحبت کنم."

دیدگاه‌ها