کد خبر : 1620653 | 08 تیر 1398 ساعت 14:55 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

یک یورو اضافه تر نمی دهیم

اختلاف بین اتلتیکو و بارسا برای انتقال گریزمان (عکس)

از چند روز پیش مذاکراتی جدی بین اتلتیکو مادرید و بارسلونا برای انتقال گریزمان شروع شده ولی هنوز به نتیجه ای روشن ختم نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، از هفته ها پیش مشخص بود که مقصد بعدی آنتوان گریزمان تیمی جز بارسلونا نخواهد بود. ستاره فرانسوی که نزدیک به دو ماه پیش خبر از خداحافظی خود با اتلتیکو داد، با بارسا به توافق قطعی رسیده و حال توافق دو باشگاه باقی مانده است.

او که سال گذشته نیز تا آستانه پیوستن به بارسا پیش رفت اما در نهایت قراردادش را با اتلتیکو تمدید کرد، بند فسخی 200 میلیون یورویی داشت که از دو روز دیگر به 120 میلیون یورو کاهش خواهد یافت.

مذاکرات نماینده های دو باشگاه از چند روز پیش شروع شده است؛ ولی در این بین اختلافاتی جدید حاصل شده است. طبق ادعای نشریه اکیپ و نیز دیاریو اسپورت، سران اتلتیکو اعلام کرده اند که برای انتقال گریزمان، 126 میلیون یورو می خواهند که برابر با مبلغی است که قرار است برای جذب ژوائو فلیکس از بنفیکا پرداخت کنند. آنها البته حاضرند در صورت جذب نلسون سمدو از بارسا، مبلغ گریزمان را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

 

 

1415980

 

 

از سوی دیگر بارسلونا اعلام کرده است که بر خلاف شایعات، هیچ توافقی با خود گریزمان نداشته اند و اخبار مبنی بر امضای پیش قرارداد در زمستان کذب است. موضع باشگاه کاتالان در مقابل خواسته جدید اتلتیکو نیز منفی بوده و آنها حاضر نیستند بیش از 120 میلیون یورو بند فسخ قرارداد گریزمان را پرداخت کنند. از سوی دیگر برای انتقال نلسون سمدو نیز 100 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد او را می خواهند.

با این اوصاف، احتمال اینکه شاهد رسمی شدن انتقال گریزمان در تاریخ اول جولای(10 تیر) باشیم بسیار اندک است و در بارسلونا امیدوارند کار انتقال ستاره فرانسوی را تا 19 تیرماه نهایی کنند.

هفته بعد قرار است مراسم معارفه فرانکی دی یونگ در نوکمپ برگزار شود. تمرکز بارسا فعلا روی این قضیه است و سپس نوبت به گریزمان خواهد رسید. 

 

 

 

دیدگاه‌ها