کد خبر : 1620230 | 05 تیر 1398 ساعت 22:08 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

وینیسیوس در مسیر جدایی از رئال مادرید

احتمال جدایی وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید از این تیم در تابستان وجود دارد.

وینیسیوس در مسیر جدایی از رئال مادرید


به گزارش "ورزش سه"، نشریه دیلی میل مدعی شد ممکن است با درخواست زین الدین زیدان، وینیسیوس جونیور در تابستان امسال به طور قرضی از رئال مادرید جدا شده و راهی تیمی در لالیگا یا خارج از اسپانیا شود.

 

وینیسیوس جونیور در اواسط فصل و از زمان حضور سانتیگو سولاری روی نیمکت رئال مادرید تبدیل به بازیکن فیکس این تیم شد و در تمامی دیدارهای حساس هم در ترکیب ثابت به میدان رفت اما یک مصدومیت دشوار در دیدار برگشت لیگ قهرمانان برابر آژاکس باعث دوری چند هفته ای وی از میادین شد و حالا زیدان درخواست جدایی قرضی وی را داده است.

 

1399584

 

رایو وایه کانو، وایادولید، رئال بتیس، رئال سوسیه داد، لگانس، خیرونا و اسپانیول از لالیگا و تیم هایی چون اودینزه و نانت خواهان انتقال قرضی وینیسیوس جونیور هستند. جالب اینجاست در این مورد نیز بین زیدان و فلورنتینو پرز اختلاف نظر وجود دارد. رئیس باشگاه رئال مادرید خواهان ماندن ستاره برزیلی در برنابئو است اما زیدان ترجیح می دهد وینیسیوس جونیور مدتی برای کسب تجربه بیشتر راهی تیم دیگر شود.

 

در روزهای اخیر اخباری در مورد اخلاف نظر کادر فنی و مدیریت برای خرید بازیکنانی چون پل پوگبا، نیمار یا کریستن اریکسن نیز شنیده شده و وینیسیوس جونیور جدیدترین مورد اختلاف در سطوح بالای این باشگاه است.

دیدگاه‌ها