کد خبر : 1621086 | 10 تیر 1398 ساعت 19:28 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

عملیات رشید برای رسیدن به شماره یک (عکس)

دروازه بان ملی پوش تراکتوری ها این روزها سخت، سرگرم تمرین است و به قدری از حواشی دور است که حتی از شماره همیشگی خود نیز به خاطر هواداران دور شد.

به گزارش "ورزش سه"، رشید مظاهری که پس از پایان بازی های لیگ هجدهم، به شش سال همکاری خود با ذوبی ها پایان داد این روزها سخت گرم تمرین است. رشید که پس از قطعی شدن جدایی اش و توافق با مدیران تراکتور به عضویت این تیم درآمد یکی از بازیکنانی است که تمرینات طراحی شده را با تمام وجود به انجام می رساند تا بتواند از پس درخواست های هواداران بربیاید.

 

یکی از جالب ترین نکاتی که پیش از آغاز بازی های لیگ در خصوص این دروازه بان مطرح است اینکه او برای حضور درون دروازه تراکتوری ها باید شماره یک را به تن کند، این اتفاق در حالی می افتد که مظاهری بنا به عادت همیشگی باز هم تصمیم به پوشیدن پیراهن شماره دوازده داشت اما حالا باید برای اولین بار شماره ای غیر از آنچه همیشه به تن می کرده، بپوشد.

 

نکته جالب درباره پیراهن شماره 12 تراکتوری ها اینکه همه ساله پیراهن شماره دوازده تبریزی ها به هواداران این تیم که یار دوازدهم محسوب می شوند تقدیم می شود و به همین دلیل مظاهری در گفت و گویی عنوان کرده به تازگی از این موضوع اطلاع یافته و در حالی که برای حضور در تبریز نیز پیراهن شماره 12 را در نظر داشت اما ترجیح می دهد به حریم هواداران وارد نشود و برای اولین بار با پیراهن شماره یک به میدان برود تا با حضور خود برنامه همیشگی آنها را به هم بزند.

 

1416412

 

1416413

 

دیدگاه‌ها