کد خبر : 1625409 | 31 تیر 1398 ساعت 10:49 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر چهره ورزشگاه پیر قائمشهر (عکس)

ورزشگاه وطنی شهر قائمشهر با عمری نزدیک به هفتاد سال بازسازی شده و قرار است در لیگ نوزدهم چهره ای تازه از این ورزشگاه پیر ببینیم.

به گزارش"ورزش سه" کمی دیر اما بالاخره قرار است هواداران نساجی به جای نشستن روی سیمان مرطوب ورزشگاه وطنی روی صندلی های پلاستیکی بنشینند و از سرویس های بهداشتی مناسب و تمیز استفاده خواهند کرد.


بازیکنان و تیم ها هم در شرایط بهتری قرار است به مسابقه بیایند چرا که رختکن ها بازسازی شده و روند بازسازی نیز رو به اتمام است. البته که متاسفانه چمن این ورزشگاه مصنوعی است و واقعا این سوال بزرگی است که چرا تیم های شمالی کشور با وجود شرایط آب و هوایی خوبی که دارند باید از چمن مصنوعی استفاده کنند.


با این وجود همین میزان تغییرات نیز با وجود آنکه هنوز با سطح استاندارد جهانی فاصله داشته باشد اما می تواند تماشای فوتبال را برای هواداران پرشور نساجی لذتبخش تر و راحت تر از قبل از کند. نساجی یکی از معدود تیم های ایران در فصل گذشته بود که تقریبا در بیشتر بازی هایش در خانه در ورزشگاهی پر از تماشاگر به میدان رفت و با همین پشتوانه آن ها در این ورزشگاه تنها یک باخت و آن ها در هفته های ابتدایی داشتند و دیگر به هیچ حریفی نباختند و از بزرگترین تیم های ایران امتیاز گرفتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها