کد خبر : 1612176 | 27 اردیبهشت 1398 ساعت 19:20 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

چه کسی سرمربی بعدی یوونتوس خواهد شد؟

در همین مدت کوتاه نام های زیادی به عنوان جانشین احتمالی ماکسی آلگری در یوونتوس مطرح شده اند.

چه کسی سرمربی بعدی یوونتوس خواهد شد؟

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز باشگاه یوونتوس رسما اعلام کرد دیگر فصل بعد با ماکسی آلگری همکاری نخواهد کرد و حالا از گزینه هایی متعدد به عنوان سرمربی فصل بعد بیانکونری نام برده می شود.

 

اسکای اسپورتس مدعی شد دیدیه دشان، مائوریتسیو پوچتینو و سیمئونه اینزاگی، سه گزینه اصلی برای تصدی پست هدایت یوونتوس برای فصل بعد هستند اما در این میان نام هایی چون آنتونیو کونته و حتی ژوزه مورینیو نیز به عنوان سرمربی احتمالی یووه مطرح شده اند.

 

1406726

 

پوچتینو چندی قبل احتمال جدایی از تاتنهام را رد نکرد و اذعان داشت شاید حالا و بعد از فینال لیگ قهرمانان، بهترین زمان برای حضور در تیمی دیگر فرا رسیده باشد. دیدیه دشان نیز در روزهای اخیر اظهارنظر خاصی در مورد جدایی از تیم ملی فرانسه نکرده، اما سابقه درخشان وی در تورین نام او را نیز در بین نامزدها قرار داده است.

 

سیمئونه اینزاگی که چند روز قبل موفق شد با لاتزیو کوپا ایتالیا را فتح کند، شانس کمتری نسبت به دیگر نامزدها دارد و علیرغم اخبار فراوان در مورد توافق آنتونیو کونته با اینتر، همه چیز شفاهی بوده و هنوز قراردادی رسمی بین طرفین منعقد نشده است.

 

اضافه شدن نام ژوزه مورینیو به این لیست با توجه به رابطه نه چندان خوب او با هواداران یوونتوس و حواشی فصل قبل دیدار منچستریونایتد برابر بیانکونری در تورین، کمی عجیب به نظر می رسد اما برخی از منابع وی را سرمربی بعدی یوونتوس می دانند.

دیدگاه‌ها