کد خبر : 1625328 | 30 تیر 1398 ساعت 17:58 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

گریزمان و بی تابی برای بازی کنار لیونل مسی

ستاره فرانسوی جدید بارسا اطمینان دارد که می تواند کنار مسی خط حمله ای خطرناک برای بارسا تشکیل دهد و برای بازی کنار او بی تاب است.

گریزمان و بی تابی برای بازی کنار لیونل مسی

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان می‌گوید که برای تمرین و بازی کردن در کنار لیونل مسی هیجان فراوانی دارد و منتظر بازگشت هم‌تیمی آرژانتینی‌اش از تعطیلات است.

در حالی که گریزمان و دیگر بازیکنان بارسلونا در ژاپن، اردوی پیش فصل را برگزار کرده‌اند، مسی به خاطر حضور در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا دیرتر از سایرین به تمرینات برمی‌گردد.

 

 

1419643

 

 

گریزمان در مصاحبه با مارکا از بی تابی خود برای بازی کنار مسی حرف زد:« بازی در کنار مسی واقعاً حیرت‌آور خواهد بود. من برای دیدن تمرینات روزمره او هیجان دارم. خیلی دوست دارم ببینم که او در تمریناتش چه کار می‌کند. می‌خواهم حرکاتش را در حین تمرینات زیر نظر بگیرم و اگر شد بعضی از حرکاتش را تکرار کنم یا به شیوه خودم انجام‌شان دهم. خیلی دوست دارم که مسی را در داخل و خارج از زمین بازی بهتر بشناسم. بی‌صبرانه منتظر بازگشت او به تمرینات هستم. من آماده‌ام هر کاری از دستم ساخته‌است برای مسی، باشگاه و بازیکنان انجام دهم.»

 

 

1406723

 

 

گریزمان در پاسخ به این سؤال که آیا نگران کنار نیامدن با مسی نیست، چنین گفت:« من آدم سرسختی نیستم. من دوست دارم با مردم معاشرت داشته باشم، همراه‌شان باشم و مطمئنم که می‌توانم با مسی هم کنار بیایم و با یکدیگر رابطه خوبی برقرار کنیم.»

دیدگاه‌ها