کد خبر : 1622132 | 16 تیر 1398 ساعت 11:35 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

ائتلاف سجاد و کوروش شکست خورد

علی مرادی در ریاست وزنه برداری ابقا شد

انتخابات فدراسیون وزنه برداری در حالی آغاز شد که حسین رضازاده در مجمع حاضر نبود.

علی مرادی در ریاست وزنه برداری ابقا شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مدت ها انتظار از ساعت 10 صبح امروز انتخابات فدراسیون وزنه برداری برای معرفی رییس جدید آغاز شد؛ جایی که از میان 9 کاندیداهای تایید صلاحیت شده فقط 6 نفر حاضر شدند.


علی مرادی، سجاد انوشیروانی، محمدرضا آخوندی و کوروش باقری 4 کاندیدای اصلی برای رقابت در انتخابات محسوب می شدند و حسین رضازاده هم اصلا در مجمع شرکت نکرد تا بدین ترتیب انصراف خود را اعلام کند.


ریاست مجمع بر عهده محمدرضا داورزنی بود و از کمیته ملی المپیک نیز کیکاووس سعیدی در مجمع انتخاباتی حاضر شد.


در ادامه گزارش زنده از مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری که خیلی جذاب و حساس دنبال می شود را می خوانید:


* در ابتدا محسن بیرانوند، دبیر مجمع اعلام کرد هر کاندیدایی می تواند پشت تربیون قرار بگیرد و چند دقیقه ای درباره برنامه های خود به صحبت بپردازد.

 


* محمدرضا آخوندی اولین کاندیدایی بود که پشت تربیون قرار گرفت و به صحبت پرداخت. او یک بار به خاطر انتقاد از شرایط فعلی وزنه برداری از سوی مسئولان وزارت ورزش تذکر گرفت که فقط درباره برنامه های خودش صحبت کند.

 

* سجاد انوشیروانی نفر بعدی بود که به ارائه برنامه های خود پرداخت. او به تعامل با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تاکید کرد. خروج از حالت گلخانه ای در تیم ملی از دیگر برنامه های انوشیروانی بود.

 

* کوروش باقری که بعد از انوشیروانی به صحبت پرداخت، بعد از ارائه برنامه های خود اعلام کرد به دلیل نزدیک بودن نقطه نظرات خود به انوشیروانی به نفع او از انتخابات کنار می کشد.

 

* نصرت الله عابدینی دیگر کاندیدایی بود که بعد از چند دقیقه صحبت خطاب به اعضای مجمع به نفع سجاد انوشیروانی انصراف داد.


* عبدالکریم پورکیان که در ابتدای مجمع در میان کاندیداها حاضر نبود و همه تصور می کردند غیبت او به منزله انصراف از انتخابات با چند دقیقه تاخیر در مجمع حاضر شد و پشت تریبون رفت.

 

 

* وقتی پورکیان صحبت های خود را آغاز کرد، مجمع کمی وارد تنش شد. این کاندیدا که به انتقاد از برنامه های فدراسیون قبلی می پرداخت، با اعتراض برخی از اعضای مجمع و تذکر مسئولان مواجه شد. در نهایت هم در شرایطی که وقت او به اتمام رسیده بود، حاضر نبود از پشت تریبون کنار بیاید و با اصرار مسئول مجمع به اظهارات خود پایان داد.

 

* فرشاد غزالیان نیز به عنوان ششمین کاندیداها پشت تریبون قرار گرفت و برنامه هایش را ارائه داد.


* علی مرادی، رییس فدراسیون در ۴ ساله گذشته آخرین کاندیدایی بود که پشت تریبون رفت. او در ابتدا از اعضای مجمع خواست محمد نصیری، قهرمان نامدار وزنه برداری را تشویق کنند.

 

* مرادی اعلام کرد در این دوره انتخابات به صورت کاملا آزاد برگزار می شود و هیچ شبهه ای وجود نخواهد داشت. او برنامه های خود را در ۶ محور تشریح کرد.

 

* مهران رییسی، رییس هیات چهارمحال و بختیاری و محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری با رای اعضای مجمع به عنوان ناظر انتخاب شدند.

 

* با اعلام دبیر مجمع، از میان ۴۴ عضو مجمع امروز ۴٣ نفر در انتخابات حاضر هستند و رییس هیات آذربایجان شرقی در مجمع حاضر نشده است.

 

* رای گیری برخلاف آنچه چند روز قبل اعلام شده بود، به صورت کاغذی آغاز شد. پس خبری از انتخابات الکترونیکی نیست.

 

* سهراب مرادی و سعید علی حسینی به عنوان نماینده ورزشکاران رای خود را به صندوق انداختند.

 

* بعد از پایان رای گیری علی مرادی با ٢٢ رای به عنوان رییس جدید فدراسیون انتخاب شد.

 

* سجاد انوشیروانی ١١ رای، محمدرضا آخوندی ٨ رای و فرشاد غزالیان ٢ رای کسب کردند.

 

 

 

* آخوندی و انوشیروانی حاضر نشدند بعد از پایان رای گیری با خبرنگاران به صحبت بپردازند. انوشیروانی خطاب به خبرنگاران گفت: از قبل همه چیز مشخص بود!

 

 

دیدگاه‌ها