کد خبر : 1612738 | 30 اردیبهشت 1398 ساعت 11:27 | 680 بازدید | 0 دیدگاه

گزینه اول ما ویسی است

واعظی: هم چنان از شاهین حمایت می کنیم

بر خلاف اخبار منتشره شهرداری بوشهر علاقمند است هم چنان حامی مالی باشگاه شاهین باشد و به دنبال رفع موانع قانونی برای حضور در لیگ برتر است.

واعظی: هم چنان از شاهین حمایت می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، وحید واعظی معاون شهردار بوشهر و مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در این باره می گوید: شهرداری بوشهر هم چنان علاقمند است که حامی مالی باشگاه شاهین باشد. ما زمانی که تیمداری را در فوتبال آغاز کردیم به خوبی می دانستیم که در صورت موفقیت در لیگ یک به لیگ برتر صعود خواهیم کرد. حالا هم در تلاش برای رفع موانع قانونی حضور در لیگ برتر هستیم. بعد از کسب مجوزهای لازم هم چنان از شاهین حمایت خواهیم کرد و البته تلاش می کنیم بخشی از هزینه های تیم را هم از طریق اسپانسرها تامین کنیم تا در نهایت یک تیم خوب و قوی برای حضور در بازی ها آماده شود. همان طور که در دسته اول از نظر مالی یکی از تیم هایی بودیم که به تعهدات خود عمل کردیم.

 

واعظی در واکنش به این مسئله که اعلام عدم تیمداری شهرداری بوشهر موجب دلسردی مردم در بوشهر شده است، می گوید: ما در این خصوص حرفی نزدیم و اگر چیزی هم اعلام شده است دیدگاه ما نبوده. برای ما این سوال بوده اگر شهرداری نمی تواند در لیگ برتر برای تیم شاهین هزینه کند چطور شهرداری ورامین هزینه های تیم والیبال این شهر را می دهد. تیمی که در آسیا قهرمان شده و حالا نماینده این قاره در مسابقات جهانی خواهد بود. در حالی که شاهین شهرداری بوشهر قرار است در لیگ داخلی شرکت کند. به هر صورت من به عنوان مدیر عامل و سخنگوی باشگاه اعلام می کنم که سخت به دنبال رفع موانع قانونی و کسب مجوز لازم برای حمایت از تیم شاهین در لیگ برتر هستیم. رویکردم نیز در هر جایی که بوده ام ایجاد شور و نشاط بین مردم است و این تنها با ساختن یک تیم خوب امکان پذیر است.

 

مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گزینه اول این باشگاه در فصل آتی را عبدالله ویسی دانست و ادامه داد: گزینه اول ما برای فصل آینده عبدالله ویسی است. اما شاید در زمانی که ما مشغول مذاکره برای رفع مشکلات هستیم عبدالله ویسی به عنوان یک مربی حرفه ای با جای دیگری وارد مذاکره شود و در نهایت قرارداد امضاء کند که دراین صورت ما ناراحت نخواهیم شد. من خودم فصل گذشته عبدالله ویسی را به شاهین آوردم و بر این عقیده بودم مربی تیم شاهین باید جنوبی باشد تا خیلی زود با بازیکنان و روی سکوها ارتباط برقرار کند و تیم را به هدفش برساند که خوشبختانه این اتفاق خوب رقم خورد.

 

 

دیدگاه‌ها