کد خبر : 1614020 | 05 خرداد 1398 ساعت 17:45 | 756 بازدید | 0 دیدگاه

فرجی: این عشق را از هواداران نساجی نگیرید

مدافع نساجی در واکنش به حاشیه‌های به وجود آمده در خصوص تیم ابراز امیدواری کرد تصمیم درستی برای حفظ بزرگترین عشق قائمشهری‌ها گرفته شود.

فرجی: این عشق را از هواداران نساجی نگیرید

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فرجی، مدافع موفق نساجی در فصل هجدهم که توانست با نمایشی موفق در این تیم، به بازیکنی تاثیرگذار برای سرخ‌ها تبدیل شود در خصوص فصلی که گذشت می‌گوید: مسلما خیلی خوشحالیم که در اولین تجربه لیگ برتری نساجی موفق شدیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم و مهمترین هدف که بقا بود را به دست بیاوریم. روزهای سختی هم داشتیم اما هواداران باعث می‌شدند با قدرتی باورنکردنی در هر بازی تلاش کنیم تا شرایط را به سود خودمان کنیم.


وی ادامه داد: شما به تیم‌هایی که در جدول پایین‌تر از ما قرار گرفته‌اند نگاهی بیندازد متوجه کار بزرگ ما خواهید شد. هرچند ما اهداف بزرگتری داشتیم و انتظاری که از خودمان داشتیم بیشتر بود. مطمئنا در فصل آینده باید برنامه بهتری تدارک دیده شود تا شرایط سخت و پر استرسی را نه هواداران و نه بازیکنان دنبال نکنند. تیم‌های خوبی در جدول حضور دارند و اینطور نیست که فصل آینده بشود راحت از بقا مطمئن بود. از مسوولان استانی و مدیران باشگاه این خواسته را داریم تا برنامه و تصمیمات بهتری برای اینکه بزرگترین عشق هواداران قائمشهری که مسلما نساجی مازندران است را تدارک ببیند و اتفاق ناخوشایندی رخ ندهد. برای این صعود به لیگ برتر و بقا تلاش بزرگی صورت گرفت و نباید به سادگی آن را از دست داد که هیچ کس نمی‌تواند تضمین بدهد بازگشت به این جایگاه آسان خواهد بود.


فرجی که در این فصل توانست نمایش درخشانی از خود در نساجی به جا بگذارد در خصوص عملکرد خودش نیز گفت: به عنوان یک بازیکن بومی مطمئنا تلاش بیشتری داشتم تا بتوانم انتظارات را برآورده کنم. همه بازیکنان البته اینطور بودند و هیچ کس وقتی که پا به استادیوم وطنی می‌گذارد روی پای خودش نیست و آن جو یک انرژی بزرگ می‌دهد. خوشحالم که توانستم نظر کادرفنی و همچنین هواداران را جلب کنم و رضایت آنها را در پی داشته باشم. یک گل زدم و چهار پاس گل دادم و بهرحال از عملکرد خودم رضایت دارم. کار سختی را دنبال می‌کردیم و همه چیز در حد ایده‌آل نبود اما باید برای این تیم به بهترین و بالاترین حد عمل می‌کردیم و خوشحالم که هواداران رضایت دارند.


مدافع نساجی درباره تصمیمش برای فصل آینده گفت: فعلا هیچ چیز مشخص نیست. پیشنهاد هست اما اکنون همه دوست دارند در پایان یک فصل پر استرس و پرفشار به استراحت بپردازند. امیدوارم نساجی تصمیم بزرگی برای فصل آینده داشته باشند و نمایش درخشانی برای رضایت هواداران و خوشحالی آنها که بزرگترین عشق شان این تیم است داشته باشد.

دیدگاه‌ها