کد خبر : 1618200 | 27 خرداد 1398 ساعت 11:42 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان سلسائو: برزیل بدون نیمار ضعیف‌تر نیست

دنی آلوس، کاپیتان تیم ملی برزیل می‌گوید سلسائو بدون نیمار هم قدرت‌مند خواهد بود و غیبت ستاره برزیلی باعث تعضعیف میزبان کوپا آمه‌ریکا نخواهد شد.

کاپیتان سلسائو: برزیل بدون نیمار ضعیف‌تر نیست

به گزارش "ورزش سه"، دنی‌آلوس، کاپیتان تیم ملی برزیل می‌گوید این تیم به عنوان میزبان رقابتهای کوپا آمه‌ریکا امید زیادی به قهرمانی در این رقابتها دارد و عدم حضور نیمار در ترکیب برزیل باعث ضعیف‌تر شدن سلسائو نشده و او و هم‌تیمی‌هایش بدون نیمار هم توان قهرمانی در این رقابتها را دارند.

 

1413531

 

نیمار در آستانه رقابتها به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا کوپا آمه‌ریکا را از دست داد تا به نگرانی‌های زیادی در برزیل دامن بزند. آلوس، کاپیتان سلسائو با تمجید از ستاره بزرگ پاری سن ژرمن می‌گوید برزیل با عدم حضور نیمار ضعیف‌تر از قبل نشده است.

 

دنی آلوس در این باره گفت:" ما هر وقت در تیم ملی بازی می‌کنیم و این پیراهن را به تن می‌کنیم باید فارغ از اینکه نیمار در تیم حضور دارد یا ندارد، خودمان را ثابت کنیم. ما باید هر بار خودمان را ثابت کنیم چون در تیمی تاریخی بازی می‌کنیم، تیمی که در سراسر دنیا مورد احترام است".

 

1413530

 

کاپیتان تیم ملی برزیل در ادامه گفت:" شکی نیست که تیمی که نیمار را در اختیار دارد مقداری قوی‌تر می‌شود ولی اینطور نیست که عدم حضور او در میدان تیم را ضعیف‌تر کند. حضور او قدرت و کیفیت تیم را افزایش می‌دهد ولی عدم حضورش ما را ضعیف‌تر نخواهد کرد".

 

آلوس در ادامه اظهاراتش اضافه کرد:" مسئولیت ما با نیمار و بدون نیمار ثابت است. ما نماینده یک تاریخ هستیم و باید با غرور و افتخار از تاریخ‌مان دفاع کنیم".

 

دیدگاه‌ها