کد خبر : 1618492 | 28 خرداد 1398 ساعت 18:13 | 985 بازدید | 0 دیدگاه

هیچ چیز در این باشگاه مشخص نیست

نساجی بلاتکلیف ترین تیم لیگ نوزدهم!

لقب بلاتکلیف ترین تیم لیگ نوزدهم را باید به نساجی مازندران بدهیم. باشگاهی که نه مدیرعامل دارد و نه حتی مربی مشخص برای جذب بازیکن.

نساجی بلاتکلیف ترین تیم لیگ نوزدهم!

به گزارش "ورزش سه" باید لقب بلاتکلیف ترین تیم لیگ نوزدهم تا به اینجا را به نساجی مازندران بدهیم. هر چند که شایعاتی در خصوص حضور رضا مهاجری در این تیم شنیده می‌شود اما هیچ چیزی رسمی نشده و همه چیز تحت تاثیر تصمیم مالکین قرار دارد. 


هم‌چنین بازیکنان تاثیرگذار این تیم از جمله گولیسیانی، آبشک و احمد عبدالله زاده راه جدایی را در پیش گرفتند و علاوه بر آن حضور فعالی در فصل نقل و انتقالات وجود ندارد تا همه چیز بر خلاف نظر هواداران پیش رود. این باشگاه حتی مدیرعامل و قائم مقام مشخصی ندارد تا بتوان از آن‌ها وضعیت نهایی را پیگیری کرد. همه چیز در اختیار دو مالک باشگاه یعنی رضا حدادیان و فرهاد صنیعی فر قرار دارد. 


بعد از اتمام لیگ هجدهم این دو فرد از عدم علاقه خود به ادامه تیمدرای در لیگ به علت حمایت کم مسئولان استانی خبر دادند. بعد از این خبر استاندار و رییس اداره ورزش و جوانان مازندران با حدادیان و صنیعی فر جلسه مشترکی برگزار و این دو را مجاب به ادامه فعالیت کردند. 


اما تا به اینجا اثری از فعالیت دوباره نساجی دیده نمی‌شود. البته شنیده می‌شود در این بین یکی از مالکان باشگاه به دنبال این است تا درصد مربوط به خود را به فرد دیگری واگذار و جلساتی در این خصوص برگزار شده و باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار تنها نماینده استان مازندران در لیگ برتر خواهد بود.

دیدگاه‌ها