کد خبر : 1619798 | 03 تیر 1398 ساعت 21:43 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال بازگشت ژوزه مورینیو به لیگ برتر

ژوزه مورینیو، سرمربی پرافتخار پرتغالی، یکی از نامزدهای هدایت باشگاه نیوکاسل است.

احتمال بازگشت ژوزه مورینیو به لیگ برتر

 

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه نیوکاسل امروز رسما اعلام کرد دوران فعالیت رافا بنیتس روی نیمکت این تیم به پایان رسیده است و طی ساعات اخیر اخباری در مورد احتمال حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت این تیم مطرح شده است.

 

نشریه میرر مدعی شد ژوزه مورینیو بعد از شنیدن پیشنهاد باشگاه نیوکاسل به دوستان نزدیک خود گفته علاقمند به کار کردن در این باشگاه بوده و نیوکاسل را به عنوان مقصد بعدی خود در نظر گرفته است.

 

1411918

 

ژوزه مورینیو چند سال قبل در مصاحبه ای مدعی شد به دلیل علاقه فراوان به سربابی رابسون و فعالیت زیر نظر او در هنگام حضور وی روی نیمکت بارسلونا، به باشگاه نیوکاسل علاقه داشته و دوست دارد روزی هدایت این تیم را بر عهده گیرد. البته آورام گرانت نیز دیگر گزینه هدایت نیوکاسل به شمار می آید.

 

اسپورت مدیاست نیز ضمن تایید این خبر از احتمال بازگشت ژوزه مورینیو به لیگ برتر و حضور روی نیمکت نیوکاسل خبر داد. این اتفاق در حالی ممکن است رخ دهد که چندی قبل ژوزه مورینیو مدعی شد احتمال دارد در عرصه ملی مشغول به کار شود و شانس حضور در یک تیم ملی برای او در حال حاضر بیشتر از عرصه باشگاهی است اما حالا و با پیشنهاد نیوکاسل، ممکن است نظر سرمربی پرتغالی تغییر کرده و وی دوباره در لیگ برتر مشغول به کار شود.

دیدگاه‌ها