کد خبر : 1618956 | 30 خرداد 1398 ساعت 21:55 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

زاهدی: با تراکتور سفید امضاء کردم

مدافع جدید تراکتورسازی امیدوار است در این تیم به موفقیت برسد و در رقابت با سایر مدافعان در ترکیب قرار بگیرد.

زاهدی: با تراکتور سفید امضاء کردم

به گزارش "ورزش سه"، مسیح زاهدی بعد از عقد قرارداد با تراکتورسازی اظهار کرد: پیش از این بارها از علاقه‌ام برای حضور در تراکتور حرف زده بودم و در چندین مقطع تا آستانه حضور در این باشگاه پیش رفتم که این اتفاق رخ نداده بود.

 

او با اشاره به حضور مصطفی دنیزلی در راس کادرفنی تراکتور گفت: با حضور آقای دنیزلی، بازیکنان خوب و هواداران میلیونی‌مان امسال موفق خواهیم شد.

 

مدافع جدید تراکتورسازی ادامه داد: من به‌عنوان یکی از دفاع وسط‌های ایران شانس حضور در تراکتور را داشتم که پس از دستور مهندس زنوزی، لحظه‌ای درنگ نکرده و خود را به تبریز رساندم و اکنون برای محک زدن خودم و شروع یک چالش جدید آماده هستم، با تراکتور سفید امضاء کردم و می‌خواهم امسال به تیم ملی برسم.

 

زاهدی اضافه کرد: بازی کردن در کنار بازیکنان بزرگ تراکتور، روح و فکر بزرگ می‌خواهد و امروز تراکتور به‌عنوان پُرطرفدارترین تیم ترک جهان شناخته می‌شود.

 

او با بیان اینکه برای بازی کردن در حضور هواداران تراکتور لحظه شماری می‌کنم، عنوان کرد: چندین بار در بازی‌های حساس برای حمایت از تراکتور در ورزشگاه یادگار امام حضور یافتم، واقعا تشویق هواداران پرشور تراکتور بی‌نظیر بوده که جو را برای رقیب سنگین می‌کند و البته برای بازیکن تراکتور بسیار جو مثبت و خوبی است.

 

زاهدی درباره سایر مدافعان میانی تراکتور، گفت: خانزاده بازیکن ملی‌پوش و سلیمی نیز فصل گذشته بازیکن ثابت تراکتور بود؛ من هم در تیم قدیمی ماشین‌سازی فوتبال بازی کردم و آماده رقابت سالم با سایر بازیکنان هستم.

دیدگاه‌ها