کد خبر : 1617304 | 22 خرداد 1398 ساعت 19:12 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

فرکی: ویلموتس شروع امیدوار کننده‌ای داشت

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است عملکرد تیم ملی با هدایت سرمربی بلژیکی قابل قبول و امیدوار کننده بوده است.

فرکی: ویلموتس شروع امیدوار کننده‌ای داشت

به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی در حاشیه مسابقه تیم‌های منتخب ٩٨ و پیشکسوتان پاس درمورد اعتراض‌های خداداد عزیزی در جریان بازی عنوان کرد: خداداد شاگرد ما است؛ خداداد الان هم بازیکن خوبی است؛ باعث افتخارمان است که مجموعه ۹۸ درکنار دیگران در جام رمضان فوتسال شرکت کردیم.

 

او با بیان اینکه اشکالات در برگزاری این مسابقات وجود داشت، ابراز کرد: بالاخره اولین دوره برگزاری چنین جامی بود و تجربه‌ای برای مسؤولان مسابقات شد تا با جزئیات وارد بازی‌ها شوند چون امسال بیشتر مباحث کلی مطرح بود و به همین خاطر بعضا اعتراض‌هایی صورت می‌گرفت ولی با در نظر گرفتن جزئیات قوانین و مقررات، مطمئنا شرایط بهتری ایجاد خواهد شد.

 

پیشکسوت فوتبال ایران اضافه کرد: یکی، دو مورد درگیری در اینگونه جام‌ها طبیعی است؛ سن بازیکنان بالاست و فشار آمدن به پیشکسوتان طبیعی است ولی مردم از پیشکسوتان انتظارات دیگری دارند؛ البته بعضی مواقع این مسائل اجتناب ناپذیر است؛ در یک بازی ممکن است فشار بالا باشد و بازیکنان عصبی شوند و درگیری پیش بیاید ولی بعد از بازی همه چیز به حالت عادی در می‌آید.

 

فرکی ادامه داد: بحث احترام به پیشکسوتان در این مسابقات پرفشار بیشتر دیده شود و دقت بیشتری باشد تا همه از دور هم بودن بیشتر لذت ببرند؛ اتفاقات به وجود آمده به مباحث جزئی و کلی و نظارت بیشتر برمی‌گردد؛ مسابقات هم خیلی سریع شروع شد و مسؤولان آن به صورت رزیر مقررات در نظر نگرفته بودند؛ شرایط سنی گذاشتند که موجب شد سوء تفاهم به وجود بیاید و کنترل ضعیف‌تر شود، اما برگزاری این جام برای کمک به سیل زده‌ها خیلی خوب بود.

او یادآور شد: بحث کسب درآمد از این مسابقات نبود و گرفتن جایزه در اولویت آخر است؛ هدف دور هم بودن و کار خیر برای سیل زدگان بود؛ پیشکسوتان هم دور هم بودند؛ ضمن اینکه باید از آنهایی که دیگر در کنار ما نیستند، یاد کنیم و ما نیز سعی داشته باشیم از دور هم بودن نهایت استفاده را ببریم.

 

سرمربی پیکان با بیان اینکه تمرینات آماده‌سازی تیم را از اوایل تیرماه آغاز می‌کنیم، ابراز کرد: قرار بود از بیستم خردادماه تمرینات ما شروع شود ولی شرایط بازیکنانمان قطعی نشده بود که ان‌شاالله طی روزهای آینده این اتفاق می‌افتد و از اول تیرماه و ۴۰ روز قبل از اولین بازی لیگ تمریناتمان را شروع می‌کنیم.

 

فرکی با تاکید بر اینکه نمایش تیم ملی در دو بازی اخیر قابل قبول بوده است، گفت:  عملکرد تیم ملی به ویژه در بازی دوم برابر کره جنوبی که خارج از خانه بود و حساسیت بالایی داشت، خوب بود؛ ویلموتس شروع خوبی داشت و امیدوار هستیم موفق شود.

دیدگاه‌ها