کد خبر : 1621106 | 10 تیر 1398 ساعت 21:59 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

روایت کامل از اولین روز کاری سرمربی جدید؛

کالدرون: راه قهرمانی پرسپولیس را باید ادامه دهیم

گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی تیم پرسپولیس امروز در ورزشگاه شهید کاظمی حضور یافت و به بازیکنان معرفی شد.

کالدرون: راه قهرمانی پرسپولیس را باید ادامه دهیم

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت پس از مدت ها بلاتکلیفی حالا به آرامش رسیده اند. شب گذشته سرمربی آرژانتینی و جدید این تیم وارد تهران شد و امروز هم به بازیکنان معرفی شد و همچنین از امکانات ورزشگاه تمرینی سرخ ها بازدید کرد.

 

کالدرون باتجربه و کهنه کار صبح امروز هتل محل اقامت را به مقصد خیابان شیخ بهایی ترک کرد تا مذاکرات نهایی اش را با مسئولان باشگاه پرسپولیس انجام دهد. این مذاکرات نسبتا طولانی سرانجام ساعت 15:30 به نتیجه رسید و گابریل کالدرون رسما سرمربی قرمزها شد. پس از مذاکره با ایرج عرب، او به همراه مسئولان پرسپولیس راهی ورزشگاه شهید کاظمی شد تا نخستین ساعات کاری خود به عنوان سرمربی قرمزها را سپری کند.

 

1416433

 

کالدرون که شب گذشته هواداران پرسپولیس را جزو برترین‌ها در دنیا و بهترین در آسیا قلمداد کرده بود، این بار در حالی وارد استادیوم تمرینی پرسپولیس شد که خبری از هواداران این تیم نبود. او با لبخند همیشگی مسیر بین در ورودی تا ساختمان استادیوم شهید کاظمی را طی کرد و پس از بازدید از چند بخش این ورزشگاه، وارد اتاق سرمربی شد؛ جایی بسیار شیک و مجهز که پیش‌تر به برانکو ایوانکوویچ اختصاص داشت و از این پس در اختیار سرمربی سابق رئال بتیس قرار خواهد گرفت.

 

محسن خلیلی در این بازدید همراه کالدرون بود و حسینی مسئول امور بین الملل سرخ ها نیز نقش راهنما و مترجم را ایفا می کرد. پس از این بازدیدها و اعلام رضایت از سوی گابریل کالدرون، او به رختکن تمام قرمز ورزشگاه شهید کاظمی راهنمایی شد؛ جایی که قرار بود به بازیکنان معرفی شود.

 

1416434

 

در رختکن، بازیکنان با حس و حالی ویژه انتظار سرمربی جدید را می کشیدند. خیلی از آن ها تاکنون در پرسپولیس فقط با برانکو کار کرده بودند و عده ای دیگر هم با توجه به قرارداد ایوانکوویچ تا پایان لیگ نوزدهم، انتظار داشتند پیش فصل را با او شروع کنند اما به هر حال این بار گابریل کالدرون بود که در رختکن را باز کرد و به میان بازیکنان رفت.

 

پس از خوشامد و دیدار صمیمانه ای که شکل گرفت، گابریل کالدرون برای لحظاتی با بازیکنان پرسپولیس صحبت کرد. صحبت هایش نیز در شرایطی بود که مدیرعامل سرخپوشان هم در رختکن حاضر بود. کالدرون به بازیکنان پرسپولیس گفت: «هت تریک قهرمانی را به شما تبریک می گویم، سه قهرمانی متوالی کار بزرگی بود که شما موفق به انجام آن شدید.»

 

1416437

 

وی همچنین افزود: «از این پس ما باهم برای رسیدن به قهرمانی تلاش خواهیم کرد. راه پرسپولیس باید ادامه داشته باشد و حالا این راه را باهم ادامه خواهیم داد.» کالدرون که دستی در سخنوری نیز دارد، با انگیزه بالا دقایقی را برای بازیکنان صحبت کرد و پس از تشویق او توسط بازیکنان، همه آماده شروع تمرین شدند.

 

بازیکنان تونل رختکن به داخل چمن را طی کردند و از پله ها بالا رفتند و در همین حین، گابریل کالدرون نیز برای دقایقی با کریم باقری صحبت کرد و وضعیت تمرین را از او جویا شد. سپس سرمربی آرژانتینی در جایگاه وی آی پی به همراه ایرج عرب استقرار یافت و تلاش شاگردانش را تماشا کرد.

 

1416436

 

تمرین 90 دقیقه ای که بیشتر دقایق آن صرف بازی درون تیمی شد، ساعت 20 به پایان رسید و بازیکنان دوباره به رختکن رفتند و به این شکل ماجرای اولین روز کاری غیررسمی گابریل کالدرون نیز سپری شد؛ حالا فردا دستیاران این مربی به تهران خواهند رسید و از پس فردا کار به شکلی جدی تر شروع می شود. شروعی که هواداران پرسپولیس به شدت منتظر آن هستند.

 

1416435

دیدگاه‌ها