کد خبر : 1625428 | 31 تیر 1398 ساعت 11:53 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

پرواز خامس به مادرید برای مذاکره با رئال

روزنامه آ اس می‌گوید بعد از مشخص شدن پرونده جدایی گرت بیل از رئال مادرید، نوبت جدایی خامس رودریگز، از این تیم خواهد بود.

پرواز خامس به مادرید برای مذاکره با رئال

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه روند جدایی گرت بیل در حال انجام بوده و بر اساس آخرین گزارش‌ها او به احتمال زیاد راهی چین خواهد شد، روزنامه آ اس می‌گوید بعد از تعیین تکلیف گرت بیل، رئال مادرید با یک پرونده دشوار دیگر روبرو خواهد شد که برای خامس رودریگز است. ستاره کلمبیایی رئال که از سوی زین‌الدین زیدان به عنوان بازیکن مازاد اعلام شده و رئال مادرید برای او به دنبال مشتری می‌گردد.

 

1421017

 

روزنامه آ اس به نقل از رسانه‌های کلمبیایی نقل کرده که خامس که بعد از رقابتهای کوپا آمه‌ریکا در تعطیلات به سر برده و خود را به باشگاه معرفی نکرده و به همراه سایر بازیکنان رئال در اردوی پیش‌فصل آمریکا به سر نمی‌برد، دیشب کلمبیا را به مقصد مادرید ترک کرده تا درباره وضعیتش با مدیران این تیم مذاکره کند.

 

خامس مایل است تکلیفش با رئال هر چه زودتر به صورت قطعی مشخص شود اما مدیران رئال در این مورد دست به عصا راه می‌روند. زین‌الدین زیدان البته نظر خود درباره خامس را پیش از این تقریبا به صورت صریح بیان کرده. او اخیرا هم در آمریکا در پاسخ به سوالی درباره ستاره کلمبیایی گفت:" او اینجا نیست. من در حال حاضر به کسانی توجه دارم که اینجا با ما حضور دارند".  

 

دیدگاه‌ها