کد خبر : 1613741 | 04 خرداد 1398 ساعت 13:04 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی تاج اعلام کرد:

اختلاف مالی، دلیل اصلی امضا نشدن قرارداد ویلموتس

رییس فدراسیون فوتبال دلیل امضا نشدن قرارداد مارک ویلموتس را اختلاف مالی عنوان کرد.

اختلاف مالی، دلیل اصلی امضا نشدن قرارداد ویلموتس

به گزارش "ورزش‌سه"، با اینکه سفارت ایران در بلژیک چند روز قبل رسما اعلام کرد که مارک ویلموتس هدایت تیم ملی ایران را برعهده گرفته اما قرارداد همکاری این مربی هنوز امضا نشده و احتمالا این قرارداد در تهران به امضا می رسد. در این خصوص گفته می شد ویلموتس خواهان این است که مربی پروازی باشد و فدراسیون فوتبال زیر بار نمی رود اما مهدی تاج امروز شایعات را رد و اعلام کرد که امضا نشدن قرارداد به خاطر اختلاف های مالی است که طی یکی، دو روز آینده نهایی می شود.


رییس فدراسیون فوتبال در این باره گفت: بحث مذاکره با ویلموتس بحث امضا کردن نبود بلکه موانعی بود که در قرارداد او پیش‌بینی شده بود. باید آن مشکلات را رفع می‌کردیم. بعضی دوستان فکر می‌کردند که فقط برای امضای قرارداد است که با او صحبت می‌کنیم و باید به بلژیک برویم اما امضا را در همین داخل کشور ۱۰ بار می‌شود انجام داد.


وی ادامه داد: بعضی از این موانع مانند انتقال پول بود که به چه شیوه‌ای بتوان دستمزد او را پرداخت کرد. ما باید تقریباً ویلموتس را سرمربی ایران بدانیم. او یک‌شنبه یا دوشنبه به ایران می‌آید و دوشنبه یا سه‌شنبه اسامی تیم ملی را هم اعلام خواهد کرد و می‌توانیم فصل جدیدی را با این مربی خوب در مسابقاتی که کمیته فنی مناسب دیده آغاز کنیم.


تاج همچنین گفت: هنوز بحث‌هایی مثل حوزه مالی مانده است و چیزی نیست که در اختیار فدراسیون فوتبال باشد که در یک جلسه رئیس فدراسیون یا هیأت رئیسه تصمیم بگیرند این کار را انجام دهند یا خیر.
رییس فدراسیون فوتبال درباره شایعه پروازی بودن ویلموتس هم بیان کرد: به هیچ وجه بحث مربی پروازی مطرح نیست. شخص ویلموتس نیز چنین خواسته‌ای از ما نداشت.

دیدگاه‌ها