کد خبر : 1613638 | 03 خرداد 1398 ساعت 18:46 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

شرط عجیب آلوز روی احتمال پیوستن نیمار به رئال

بار دیگر شایعات مربوط به انتقال نیمار به رئال مادرید در رسانه های اسپانیایی دیده می شود.

شرط عجیب آلوز روی احتمال پیوستن نیمار به رئال

به گزارش "ورزش سه"، به فصل نقل و انتقالات تابستانی نزدیک می شویم و بار دیگر نیمار به یکی از سوژه های مهم تبدیل شده است. مثل همیشه، نام رئال و بارسا در این رابطه شنیده می شود.

 

 

1389097

 

 

دنی آلوز، ستاره سابق بارسا و حال حاضر پی اس جی درباره شایعاتی که در دو سه فصل اخیر درباره احتمال پیوستن نیمار به رئال مادرید منتشر شده است، گفت:« نیمار در دوره تغییر است و هنوز نتوانسته نتایجی که می‌خواهد را بگیرد. نیمار همیشه دغدغه کسب نتیجه داشته و همیشه خواسته است در اوج باشد. بنابراین، اگر در اوج نباشد، مسلماً خوشحال نیست.

نیمار باید از تعطیلات و مرخصی‌هایی که دارد، نهایت استفاده را ببرد و تمرکزش را روی کار بگذارد که از او بازیکن بزرگ‌تری می‌سازد، کاری که او را به جایگاهی بهتر از چیزی که الان هست، می‌رساند. او خوشحال نیست، چون نتایجی که انتظار داشت را نگرفته است. در واقع اگر او با وجود نرسیدن به خواسته‌‌هایش خوشحال بود، من تعجب می‌کردم. با تمام اینها حاضرم روی برج ایفل شرط ببندم که نیمار در پاری‌سن‌ژرمن می‌ماند، چون کارش در این تیم تمام نشده است.»

 

 

1248641

 

 

بازگشت به بارسا:« بسیار سخت است که او به بارسا برگردد؛ به خصوص اینکه فکر می کنم در بارسلونا هم علاقه ای به بازگشت او ندارند. معتقدم خودخواهی سران بارسا باعث جدایی نیمار شد. نیمار احساس می کرد در باشگاه، علاقه ای به حفظش ندارند. این قضیه در بارسلونا ریشه ای تاریخی دارد و همین خودخواهی ها، پیش از این نیز باعث جدایی ستاره های تیم شده است. واقعا چه تیمی است که به نیمار نیاز نداشته باشد؟»

دیدگاه‌ها