کد خبر : 1618436 | 28 خرداد 1398 ساعت 14:17 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

نارضایتی مردم از وضعیت استقلال عامل اصلی؛

رئیس هیات مدیره استقلال استعفا کرد

سعادتمند رئیس هیات مدیره استقلال از سمت خود کناره گیری کرد.

رئیس هیات مدیره استقلال استعفا کرد

به گزارش "ورزش سه"، احمد سعادتمند رئیس هیات مدیره استقلال که پیش از این شایعاتی درباره استعفا او مطرح شده بود، از سمت خود در هیات مدیره استقلال استعفا کرد تا هیات مدیره استقلال که سال ها با 4 عضو اداره می شد بعد از مدت کوتاهی دوباره به شرایط قبل خود بازگردد.


سعادتمند رئیس هیات مدیره استقلال بود و از مدت ها قبل شایعاتی درباره ناراحتی او به دلیل برخی رفتارهای مدیران شنیده می شد اما در نهایت روند به شکلی پیش رفت که با اوج گیری این اتفاقات، سعادتمند تصمیم به استعفا از سمت خود گرفت.


او که سابقه درخشانی در والیبال، تنیس روی میز و اسکی داشت به دلیل عدم مدیریت صحیح در استقلال، تبعیض قائل شدن میان مدیریت و همچنین عدم رضایت مردم از مدیریت استقلال را دلایل اصلی استعفای خود اعلام کرده و بنابر اعلام نزدیکان او، موضوع دو شغله بودن هیچ ارتباطی به این استعفا ندارد زیرا چهره های زیادی از مدیران وزارت ورزش و جوانان در دیگر سمت های ورزشی حضور دارند.


وزیر ورزش و جوانان هنوز نسبت به پذیرش یا رد این استعفا واکنشی نداشته و تکلیف او مشخص نیست اما این استعفا نشان می دهد که سعادتمند با مدیران استقلال به ویژه امیرحسین فتحی که این روزها شرایط سختی را تجربه می کند، رابطه خوبی ندارد.

دیدگاه‌ها