کد خبر : 1624697 | 27 تیر 1398 ساعت 15:36 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

محرومیت عجیب برای کاراته کای ایرانی(عکس)

ملی پوش کاراته ایران به خاطر حرکتی که سال گذشته در جریان بازی های آسیایی انجام داد، از مسابقات قهرمانی آسیا 2019 محروم شد!

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته در جریان بازی های آسیایی 2018 که امیر مهدی زاده به فینال رسید و با شکست مقابل حریف اندونزیایی خود از رسیدن به مدال طلا بازماند، این ملی پوش کاراته ایران که اعتقاد داشت با ناداوری به سود میزبان این شکست را متحمل شده، در جریان مراسم اهدای مدال، حرکتی انجام داد که حالا برایش دردسرساز شده است.


مهدی زاده بعد از اینکه یکی از مسئولان مدال نقره را بر گردنش انداخت، سریعا این مدال را از گردنش درآورد و دستش گرفت. با همین شکل ناراحت روی سکو ایستاد و حتی حاضر نشد با دیگر مدال آوران عکس بیاندازد.


این اتفاق در همان مقطع با واکنش مسئولان کنفدراسیون آسیا همراه بود که محرومیتی را برای این کاراته کای ایرانی در نظر گرفتند. با این حال مسئولان وقت فدراسیون ایران با رایزنی سعی کردند این محرومیت را رفع کنند. در یک سال اخیر هم مهدی زاده بدون مشکل در مسابقات بین المللی حاضر بود، اما حالا که او همراه تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا رفته، به او و مسئولان تیم ایران اعلام شده که این بازیکن نمی تواند در این مسابقات شرکت کند چون محروم است!


باید دید طی ساعات آینده مسئولان فدراسیون ایران می توانند این مشکل را رفع کنند یا مهدی زاده به همین راحتی یک مدال آسیایی را از دست می دهد.

 

1420271

 

1420272

 

دیدگاه‌ها