کد خبر : 1623954 | 24 تیر 1398 ساعت 10:18 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا: اتلتیکو برای ادعاهایش هیچ مدرکی ندارد

بارسلونا می‌گوید از ادعاهای مطرح شده اتلتیکو مادرید درباره تخلف این باشگاه در انتقال آنتوان گریزمان نگران نیست و هیچ مدرکی درباره این ادعاها وجود ندارد.

بارسلونا: اتلتیکو برای ادعاهایش هیچ مدرکی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، یوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا می‌گوید اتلتیکو مادرید برای اثبات ادعاهایش مبنی بر اینکه بارسلونا از ماه مارس با آنتوان گریزمان به توافق رسیده بوده هیچ مدرکی ندارد و به همین علت بارسا از این بابت کوچکترین نگرانی‌ای ندارد.

 

بارسلونا روز جمعه با فعال کردن بند آزادسازی 120 میلیون یورویی گریزمان او را رسما به خدمت گرفت و دو روز بعد او را به عنوان بازیکن جدید خود معرفی کرد. اما کمی بعد از اعلام خبر توسط بارسلونا، باشگاه اتلتیکو با انتشار بیانیه‌ای این انتقال را به چالش کشید و مدعی شد بارسا از ماه مارس با گریزمان به توافق رسیده بوده و در نتیجه مرتکب تخلف شده است.

 

1419565

 

اما بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا می‌گوید اتلتیکو برای اثبات ادعاهایش هیچ مدرکی در اختیار ندارد. او در مراسم معرفی گریزمان در این باره به خبرنگاران گفت:" من با آنها صحبت کرده‌ام و فکر نمی‌کنم مدرکی در اختیار داشته باشند چون اصلا مدرکی وجود ندارد".

 

رئیس بارسا در ادامه گفت:" من درک می‌کنم که هر کسی بخواهد از منافع خود دفاع کند. من با سرزو رئیس اتلتیکو صحبت کرده‌ام ولی بعید می‌دانم این پرونده به نفع آنها پیش برود چون هیچ مدرکی وجود ندارد".

 

بارتومئو در ادامه گفت:" ما بعد از آنکه گریزمان یک ویدئو منتشر کرد و با هواداران اتلتیکو خداحافظی کرد با او تماس گرفتیم و این در ماه مارس نبود".

 

 

دیدگاه‌ها