کد خبر : 1613623 | 03 خرداد 1398 ساعت 17:39 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

پای بانوان اصفهانی نیز به سکوها باز شد (عکس)

در حالی که زنان انزلی چی موفق شدند نام خود را به عنوان پیشروترین هواداران فوتبال زنان مطرح کنند، زنان اصفهانی نیز حرکت خود را برای حضور روی سکوها آغاز کردند.

به گزارش "ورزش سه"، بازی های لیگ برتر بانوان ایران در هفته های پایانی خود قرار دارد و به همین دلیل نتایج به دست آمده در بازی های مختلف، برای هواداران این تیم ها نیز از اهمیت بالاتری نسبت به قبل برخوردار شده است. نتایجی که حساسیت آن ها باعث شده تا چشم بازیکنان حاضر در میدان به خانم های هوادار باز شود که حالا به مانند آقایان روی سکوهای ورزشگاه قرار می گیرند و به تشویق تیم و بازیکنان مورد نظر خود می پردازند و پرچمی تکان می دهند و البته از شپیور نواختن هم ترسی ندارند!


حالا پس از آنکه هواداران گیلک تیم ملوان بندرانزلی در بازی های مختلف داخل و خارج از خانه خود را به ورزشگاه ها رسانده و به تشویق تیم خود پرداختند می بینیم که در برخی از شهرهای دیگر نیز این اتفاق در حال افتادن است و دیدن حدود 800 تماشاگر روی سکوهای ورزشگاه فردوس اصفهان برای تماشای دربی اصفهان این نوید را می دهد که باید در فصل پیش رو شاهد اتفاقات مهم تری برای پوشش مناسب فوتبال زنان به وجود بیاید که یکی از آنها می تواند تسهیل حضور بانوان در شهرهای مختلف باشد.  

 

1408166

 

1408167

 

عکس ها: امید بهارزاده

دیدگاه‌ها