کد خبر : 1626179 | 03 مرداد 1398 ساعت 22:24 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

دو غلامپور در دو سمت دیدار دوستانه

بیماری حریف سیاوش غلامپور نشد

در دیدار دوستانه دو تیم استقلال و بادران حضور پدر و پسر در دو سمت میدان جالب توجه بود .

به گزارش" ورزش سه " ،استقلال و بادران در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری چهار بر دو آبی پوشان به اتمام رسید.

 

از نکات جالب توجه این دیدار وجود پدر و پسر دردو سمت میدان بود.

 

از یک طرف بهزاد غلامپور سنگربان اسبق تیم ملی و  باشگاه استقلال که در این فصل به عنوان مربی دروازه بان در استقلال فعالیت می کند و از طرف دیگر حضور سیاوش غلامپور در درون دروازه بادران بود.

 

این در حالی است که سیاوش هنوز در حال پشت سر گذاشتن دوران نقاهت بیماری اش است و هنوز به  طور کامل از شر بیماری سختی که بدان دچار شده بود خلاص نشده است.


او که در این فصل از سایپا جدا شده  و به جمع شاگردان فرهاد کاظمی اضافه شده است در پایان بازی ضمن تشکر از مربیان خود گفت:« خداروشکر می کنم که امروز در کنار پدرم  در زمین فوتبال هستم .اما در این جا باید از تمام کسانی که به من و در این مدت کمک کرده اند کمال تشکر را داشته باشم. »


وی در ادامه افزود:« در درجه اول از  آقای علی دایی بسیار ممنونم و در واقع  نقش ایشان در بهبودی من انکار نشدنی است و همچنین باید از آقای فرهاد کاظمی بسیار تشکر کنم که در این فصل به من اعتماد کرده است که امیدوارم روزی برسد تا بتوانم جواب خوبی های این  دو مربی را بدهم.»


وی در خصوص بیماری ای که  از سال ۹۵ با آن درگیر بوده است گفت :« در حال حاضر دوران نقاهت بیماری خود را پشت سر می گذارم و هنوز قرص های مربوط به شیمی درمانی را میخورم اما با کمک اطرافیانم روز به روز بهتر می شوم.»

 

 

 

دیدگاه‌ها