کد خبر : 1618182 | 27 خرداد 1398 ساعت 10:53 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

تیم جدید برانکو با 5 ضلعی تهاجمی ترسناک؟

باشگاه الاهلی عربستان نقل و انتقالات شلوغی را خواهد داشت و هواداران این تیم در انتظار خریدهای پرتعداد هستند.

تیم جدید برانکو با 5 ضلعی تهاجمی ترسناک؟

به گزارش ورزش سه، باشگاه الاهلی عربستان در فصلی که گذشت در رقابت های داخلی افتخار خاصی کسب نکرد اما توانست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. همین مسئله باعث شده هواداران این تیم در انتظار خریدهای پرتعداد و حضور ستاره های مختلف در تیمشان باشند تا بار دیگر الاهلی را در لیگ و آسیا موفق ببینند.


در این راستا داشتن یک 5 ضلعی تهاجمی قدرتمند در فهرست انتظارات این طرفداران است. عمر السومه در نوک خط حمله، جانینی و آکاستا در دو طرف، عمر عبدالرحمان به عنوان هافبک بازیساز و دسوزا در پشت سر آنها، مجموعه 5 بازیکنی هستند که حضورشان خواسته طرفداران الاهلی عربستان است.


الاهلی البته هنوز تکلیف سرمربی خود را هم نمی داند و یکی از اصلی ترین گزینه های این باشگاه برای هدایت تیم هم برانکو ایوانکوویچ، سرمربی موفق 4 فصل اخیر تیم پرسپولیس ایران است. قهرمانی در 3 فصل پیاپی لیگ ایران، ایوانکوویچ را به یک گزینه کاملا جدی برای سبزهای عربستانی تبدیل کرده و مدیران الاهلی دوست دارند مربی ای که یک بار این تیم را از آسیا حذف کرده، روی نیمکت تیمشان ببینند.


حضور برانکو روی نیمکت و داشتن بازیکنانی توانمند به ویژه در فاز تهاجمی مثل عمر السومه، عمر عبدالرحمان و جانینی می تواند از الاهلی یک تیم بسیار قدرتمند بسازد. همینطور خرید عمر عبدالرحمان که به احتمال فراوان آینده ای در الهلال ندارد، انتقالی جنجالی در لیگ عربستان خواهد شد.


الاهلی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید با رقیب سنتی و هموطن خود یعنی الهلال دیدار کند.

دیدگاه‌ها