کد خبر : 1624175 | 24 تیر 1398 ساعت 21:45 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان رشید،چهار سال بعد از حضور در تیم‌ملی(عکس)

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در جریان دیدار روز گذشته این تیم برابر امیدها با بازوبند کاپیتانی پا به میدان گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان جدید که روز گذشته، سومین و آخرین روز برگزاری کمپ تمرینی خود را پشت سر می گذاشتند برابر تیم امید ایران به میدان رفتند و بازی را با تساوی به پایان رساندند اما در این میان نکته جالب ترکیب ابتدایی تیم ملی به سرگروه تیم بر می گشت.

 

محمد رشید مظاهری دروازه بان تازه تراکتوری شده فوتبال ایران پیشاپیش سایر بازیکنان و با بازوبند کاپیتانی بر بازو پا به میدان گذاشت تا به این ترتیب برای اولین بار مسئولیت سرگروهی در جایی مانند تیم‌ملی را به دوش بکشد. نکته جالب توجه در این باره اینکه مظاهری در جریان لیگ هجدهم به عنوان یکی از کاپیتان های اصلی ذوب‌آهن هم محسوب می شد ولی پس از جدایی از این تیم و پیوستن به تراکتور آذربایجان، در ترافیک کاپیتان های حاضر در تیم قرار گرفت.

 

رشید مظاهری از جمله با اخلاق های فوتبال نیز محسوب می‌شود با توجه به حساسیت های خود، همیشه  اقدام به راهنمایی مستمر مدافعان و دیگر بازیکنان داخل میدان می کند که این موضوع در جریان بازی دیروز  با مسئولیت بیشتری به اجرا در آمد. مظاهری در اردوی فعلی تیم ملی با تجربه ترین و البته باسابقه‌ترین ملی پوش در لیست جدید ویلموتس محسوب می شود.

 

عکسها: امیر حسین خیرخواه

 

 

دیدگاه‌ها