کد خبر : 1625529 | 31 تیر 1398 ساعت 18:55 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

ماتا: پوگبا از حضور در منچستر خوشحال است

از نگاه خوان ماتا، پل پوگبا که از رئال و یوونتوس پیشنهاد دارد، در منچستریونایتد ماندنی خواهد شد.

ماتا: پوگبا از حضور در منچستر خوشحال است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد از سال 2013 نتوانسته فاتح لیگ برتر شود و در دو سال گذشته نیز بدون جام مانده است. شیاطین سرخ فصل گذشته را با مورینیو شروع کردند و پس از اخراج این مربی، اوله گنار سولسشر جانشین او شد با این حال روند نتایج یونایتد مطابق انتظار نبود.

منچستری ها تا به اینجا وان بیساکا و دنیل جیمز را به خدمت گرفته اند و اخباری در مورد جذب برونو فرناندز از اسپورتینگ لیسبون و نیز هری مگووایر از لستر نیز به گوش می رسد.

 

 

1401787

 

 

خوان ماتا ستاره اسپانیایی یونایتد که اخیرا قراردادش را تمدید کرده، در مورد وضعیت تیم به خبرنگاران گفت:« می‌دانیم فصل گذشته به اندازه کافی خوب نبودیم. ما باید سطح خودمان را بالا ببریم یونایتد پرافتخارتر از هر باشگاه دیگر انگلیسی است و حس بازیکن یونایتد بودن، بی نظیر است.

از اینکه قراردادم را تمدید کردم بسیار خوشحالم. رویای من بردن جام های بیشتر با یونایتد است و هواداران لایق این هستند.»

 

ماتا ادامه داد:«  لیگ برتر هر سال پیشرفت می‌کند و تیم‌های مختلف بازیکنان جدیدی جذب می‌کنند و ما هم باید خودمان را تقویت کنیم. یونایتد باید به روند جام بردن برگردد؛ چرا که نام باشگاه با قهرمانی عجین شده است. اولین بازی فصل ما مقابل چلسی است و ما باید آماده باشیم تا این دیدار را برنده شویم.»

 

ماتا در مورد پل پوگبا و شایعات جدایی  اش گفت:« پل هافبکی فانتزی و جوانی بسیار خوب است. فکر می‌کنم او اینجا راضی است. او یک هم تیمی واقعی است. همینطور دوستی خوب برای بازیکنان به شمار می‌رود. دوست دارم او بماند و همچنان شاد و راضی بماند؛ چون بازیکنی بسیار پراهمیت برای ماست. به نظرم او عامل یکپارچگی در تیم است.»

 

 

1420346

 

 

دیدگاه‌ها