کد خبر : 1618174 | 27 خرداد 1398 ساعت 10:00 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

کوپا آمه‌ریکا؛ فرصت رستگاری الکسیس سانچس

درحالیکه رقابتهای کوپا آمه‌ریکا برای شیلی از امشب آغاز می‌شود، الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی، این تورنمنت را فرصتی برای پایان دادن به دوران ناکام خود در اولدترافورد می‌داند.

کوپا آمه‌ریکا؛ فرصت رستگاری الکسیس سانچس

به گزارش "ورزش سه"، الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی منچستریونایتد که فصلی کابوس‌وار را در این تیم سپری کرده امیدوار است رقابتهای کوپا آمه‌ریکای 2019 که برای تیم ملی کشورش، شیلی، از امشب و بازی مقابل ژاپن آغاز می‌شود فرصتی باشد تا با نشان دادن دوباره کیفیت و قابلیت‌هایش، دوران ناکام حضور در اولدترافورد را  پشت سر گذاشته و بتواند بخت خود را در باشگاهی دیگر یا حتی شاید لیگی دیگر بیازماید.

 

1413506

 

الکسیس سانچس که 18 ماه پیش یکی از پرخواهان‌ترین فوتبالیست‌های دنیا به حساب می‌آمد و دو باشگاه بزرگ شهر منچستر برای به خدمت گرفتنش با هم می‌جنگیدند بعد از پیوستن به منچستریونایتد دورانی کابوس‌وار را تجربه کرده است.

 

در منچستریونایتد، چه ژوزه مورینیو و چه اوله گنار سولسشر، سانچس را مورد بی‌مهری قرار داده و باعث شدند او در فصل گذشته تنها در 9 بازی به عنوان بازیکن فیکس وارد میدان شود. به همین علت است که ستاره شیلیایی می‌داند کوپا آمه‌ریکای 2019 برایش فرصت مغتنمی است تا بار دیگر به دنیا ثابت کند که به عنوان فوتبالیستی نخبه هنوز حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

 

سانچس که دیگر از منچستریونایتد سرخورده شده امیدوار است در برزیل نگاه باشگاه‌های دیگر اروپایی را به خود جلب کند و در فصل تابستان به باشگاهی دیگر یا حتی شاید لیگی دیگر منتقل شود و دوره‌ای جدید از زندگی فوتبالی‌اش را آغاز کند.

 

دیدگاه‌ها