کد خبر : 1613955 | 05 خرداد 1398 ساعت 12:36 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

بعدازظهر مهم استقلال؛ مجیدی یا مربی خارجی؟

جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال بعد از ظهر امروز برگزار می شود و دراین نشست اعضای هیات مدیره نظرات خود را ارایه می دهند و در نهایت تصمیم گیری می کنند که مربی استقلال داخلی باشد یا خارجی.

بعدازظهر مهم استقلال؛ مجیدی یا مربی خارجی؟

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که مدیرعامل و برخی از اعضای هیات مدیره و هم چنین اعضای کمیته فنی به طور قطعی از انتخاب مربی خارجی برای تیم استقلال خبر می دهند خبر رسیده که فرهاد مجیدی هم یکی از گزینه های جدی مربیگری استقلال است. به خصوص که فرهاد در تازه ترین مصاحبه اش به منتقدینش حمله کرده است. منتقدینی که می گویند فرهاد مجیدی کم تجربه است و انتخاب او باعث سرمایه سوزی می شود. فرهاد اما در 5 هفته ای که سرمربی استقلال بود تیم هم از نظر سبک بازی و هم از نظر نتیجه گیری خوب عمل کرده است به طوریکه برخی از اعضای هیات مدیره مجاب شده اند او را به عنوان گزینه اصلی سرمربیگری استقلال مطرح کنند. هر چند در نهایت و در جلسه اعضای هیات مدیره رای اکثریت مهم است. خارجی یا فرهاد مجیدی؟ جلسه امروز و نتیجه ای که در آن به دست می آید پاسخگوی این سوال خواهد بود.

 

البته باید به این نکته اشاره کرد گرایش ها به مربی خارجی بیشتر از داخلی است. شاید نظر وزارت ورزش و جوانان هم همین باشد. نه به خاطر مصاحبه انتقادی که فرهاد مجیدی از وزارت ورزش و جوانان داشته، بیشتر به این خاطر که سرمربی تیم پرسپولیس خارجی است و طرفداران استقلال انتظار دارند وزارت ورزش و جوانان از باشگاه استقلال هم برای جذب یک مربی خارجی خوب حمایت کند. هر چند باید به این نکته به صراحت اشاره کرد وزارت ورزش و جوانان دخالتی در انتخاب مربیان برای دو تیم ندارد و این اعضای هیات مدیره هستند که تصمیم می گیرند.

 

در روزهای اخیر امیر حسین فتحی و خطیر دو مدیر تصمیم گیرنده در باشگاه استقلال صحبت از مربی خارجی کرده اند و در این بین نام های متعددی به میان آمده است. یکی از این مربیان آندره‌آ استراماچونی 43 ایتالیایی است. مربی ای که روی نیمکت تیم های اینتر و اودنیزه هم نشسته است. خبرهای رسیده و موثق حکایت از این دارد که مربی تیم استقلال تا سه شنبه هفته جاری مشخص می شود و این نشان می دهد مذاکرات جدی در این زمینه صورت گرفته است. این در حالی است که باشگاه استقلال هنوز قرارداد خود را با شفر فسخ نکرده است و این مربی آلمانی در حالی دیروز ایران را ترک کرد که با باشگاه تفاهمی نداشته است.

دیدگاه‌ها