کد خبر : 1614024 | 05 خرداد 1398 ساعت 18:14 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

شفر 20 روز در ترکیه تمرین بدنسازی برگزار نکرد

ماجدی: نمره مجیدی در استقلال 100 است

مربی استقلال می گوید فرهاد مجیدی می تواند سرمربی فصل بعد این تیم باشد.

ماجدی: نمره مجیدی در استقلال 100 است 

فرشاد ماجدی در این باره به ورزش سه گفت: صد در صد فرهاد می تواند سرمربی فصل بعد استقلال باشد. من  هم در کار مدیریتی او را خوب دیدم، هم مدیریت خوبی در تیم داشت و هم علمش را داشت.  او در این 5 هفته خیلی خوب نظم برقرار کردن در تیم را بلد بود و هم مقررات را به خوبی اعمال می کرد و از نظر تجربه هم باید کم کم پیشرفت کند. می تواند از تجربه مربی هایی چون بیژن طاهری هم استفاده کند و کم کم تجربه خود را بالا ببرد. 

 

او ادامه داد: من نظرم این است که فرهاد باید سرمربی فصل بعد باشد. 80 درصد مربی های خارجی فقط چون خارجی بودند به آنها اعتماد شد وگرنه مربی های ایرانی چیزی از آنها کم ندارند.


مربی استقلال در مورد اینکه خیلی ها می گویند نباید کاری کرد که فرهاد مجیدی در استقلال بسوزد هم می گوید: من اصلا قبول ندارم. وقتی یک مربی خوب کار می کند چرا باید بسوزد؟ مجیدی 5 بازی روی نیمکت استقلال بود، بدشانس نبودیم الدحیل را می بردیم و العین را در خانه حریف شکست دادیم، در 3 بازی در لیگ برتر هم در 2 بازی پیروز شدیم و اگر اشتباه داوری نبود صنعت نفت را هم شکست داده بودیم. نمره فرهاد 100 است، چرا باید او را عوض کنند؟ 

 

وی افزود: آنطور که بزرگترهای تیم به من گفتند  شفر 20 روز در ترکیه بدنسازی نکرده است. 40 درصد بچه ها در هفته پایانی لیگ از نظر بدنسازی کم آوردند که قهرمان نشدند. اگر بدنسازی خوب بود می توانستند قهرمان شوند. اگر از همین الان تیم را به فرهاد بسپرند می تواند تیم را مدعی قهرمانی کند چون او خیلی زود بازیکنان را جمع  و فصل بدنسازی را آغاز می کند. 

 

ماجدی در مورد حضور خودش در کادرفنی فصل آینده استقلال هم می گوید: باید ببینیم چه می شود. من با تیم امید قرارداد دارم و باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. اگر قرار باشد من در کادرفنی استقلال بمانم باید این باشگاه با فدراسیون فوتبال مذاکره کند.

دیدگاه‌ها