کد خبر : 1613936 | 05 خرداد 1398 ساعت 11:15 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد کلان قطری به داوید سیلوا

روزنامه سان مدعی شد داوید سیلوا، ستاره اسپانیایی منچسترسیتی با یک پیشنهاد مالی هنگفت از طرف باشگاهی قطری مواجه شده و ممکن است به این پیشنهاد جواب مثبت بدهد.

پیشنهاد کلان قطری به داوید سیلوا

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی سان مدعی شد داوید سیلوا، ستاره اسپانیایی منچسترسیتی ممکن است دیگر با پیراهن این تیم به میدان نرود. علت این است که یک باشگاه قطری به  سیلوا پیشنهاد داده تا با دریافت مبلغ هنگفت 12 میلیون پوند، بدون نیاز به پرداخت مالیات، به قطر رفته و برای آن باشگاه بازی کند. سان می‌گوید سیلوای 33ساله مشغول بررسی این پیشنهاد دوساله باشگاه قطری است.

 

1408553

 

سان می‌گوید سیتی که از احتمال از دست دادن سیلوا نگران شده قصد دارد در صورتیکه ستاره اسپانیایی‌اش را از دست بدهد یوری تیلمانس، هافبک موناکو را به عنوان جانشین او به خدمت بگیرد.

 

سیلوا از سال 2010 به سیتی پیوسته و با این تیم چهار قهرمانی لیگ برتر، دو جام حذفی و چهار جام اتحادیه بدست آورده و به این ترتیب به یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ باشگاه تبدیل شده است.

 

سیلوا تا ماه ژوئن سال آینده با منچسترسیتی قرارداد دارد اما پیشنهاد 12 میلیون پوندی قطری ها عملاً دو برابر دستمزدی است که ستاره اسپانیایی از سیتی می‌گیرد.

 

یکی از منابع نزدیک به باشگاه منچسترسیتی در این باره به سان گفت:" اگر داوید باشگاه را ترک کند برای ما شوک بزرگی خواهد بود ولی او پیشنهاد واقعاً هنگفتی دارد و دارد درباره‌اش فکر می‌کند. در حال حاضر به نظر می‌رسد احتمال رفتن داوید به قطر بیشتر از ماندنش در سیتی باشد".  

 

 

دیدگاه‌ها