کد خبر : 1610776 | 21 اردیبهشت 1398 ساعت 16:45 | 81.6K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه: چرا رونالدو را به مسی ترجیح می دهم؟

سال گذشته پیامی واتس آپی از دیگو سیمئونه منتشر شد که در آن او ادعا می کرد، رونالدو را به مسی ترجیح می دهد.

سیمئونه: چرا رونالدو را به مسی ترجیح می دهم؟

به گزارش "ورزش سه"، این پیام واکنش ها و حواشی مختلفی به خصوص در آرژانتین و اسپانیا داشت. بسیاری معتقد بودند که سیمئونه به دلیل آرژانتینی بودن باید از مسی حمایت می کرد نه اینکه به تمجید از رونالدو بپردازد.

 

 

1405093

 

 

سرمربی اتلتیکو در مصاحبه جدید خود با فاکس اسپورتس و در مورد آن پیام جنجالی گفت:« بله، من گفتم که رونالدو را به مسی ترجیح می دهم؛ اما در شرایطی خاص. رونالدو در تیمی که قدرت مانور زیادی ندارد و برای رسیدن به گل، راه حل های زیادی را پیش روی خود نمی بیند، کارآمد تر است؛ ولی مسی در تیمی که فوتبال بهتری به نمایش می گذارد و پر از استعداد است، عملکرد بهتری دارد.

تفاوت فقط در سبک بازی است. رونالدو به گونه ای دیگر مشکلات را حل می کند و نیاز به 10 کار فوق العاده در زمین ندارد. برای مثال، همین امسال مقابل ما با دو ضربه سر استثنایی، یوونتوس را راهی دور بعد لیگ قهرمانان کرد و ما حذف شدیم.»

 

1405094

 

سیمئونه ادامه داد:« البته که هم مسی و هم رونالدو به یک تیم خوب برای نمایش استعداشان نیاز دارند ولی مسی در تیمی تا بن دندان مسلح، بهتر بازی می کند ولی رونالدو با تنها دو حرکت، تیمی بدون شانس را هم پیروز میدان می کند. مسی در عوض با فوتبال جذابش همه را به وجد می آورد.»

 

 

دیدگاه‌ها