کد خبر : 1625617 | 01 مرداد 1398 ساعت 09:20 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

قرار منبع تعقیب برای کریستیانو رونالدو

لاس‌وگاس خیال رونالدو را راحت کرد

بنا به اعلام دادستان لاس‌وگاس، کریستیانو رونالدو در مورد پرونده اتهام تجاوز به او، در این ایالت تحت تعقیب قضایی قرار نخواهد گرفت.

لاس‌وگاس خیال رونالدو را راحت کرد

به گزارش "ورزش سه"، دادستان بخش کلارک شهر لاس‌وگاس آمریکا اعلام کرد در پرونده مرتبط به اتهام تجاوز به کریستیانو رونالدو، به دلیل عدم وجود دلایل قاطع و محکمه‌پسند او از سوی دادستانی تحت تعقیب قضایی قرار نخواهد گرفت. به این ترتیب دیگر لازم نیست ستاره بزرگ پرتغالی در این شهر در دادگاه حاضر شده و به دفاع از خود بپردازد.

 

1421186

 

چندی پیش زنی در آمریکا از کریستیانو رونالدو شکایت کرده و مدعی شده بود او در سال 2009 در هتلی در لاس‌وگاس به او تجاوز کرده است. اما رونالدو از زمان مطرح شدن این ماجرا، اتهامات وارد به خود را قویاً و به شدت تکذیب کرده بود.

 

نشریه آلمانی اشپیگل اولین رسانه‌ای بود که این ماجرا را رسانه‌ای کرده و حتی ادعا کرد رونالدو در سال 2010 مبلغ 375هزار دلار به این زن پرداخت کرده تا از دنبال کردن شکایت خود در مراجع قضایی صرفنظر کند.

 

اما زنی که رونالدو را متهم کرده بود سال گذشته در لاس‌وگاس علیه رونالدو شکایت کرده و پلیس این شهر پرونده تحقیقات درباره این ماجرا را دوباره باز کرد. اما حالا دادستانی ایالت نوادا می‌گوید رونالدو به دلیل کمبود ادله کافی و محکمه‌پسند به دادگاه احضار نخواهد شد و تحت تعقیب قضایی قرار نخواهد گرفت.

 

دادستانی در بیانیه‌ای که منتشر کرده چنین آورده است:" دادستانی بخش کلارک امروز رسماً اعلام می‌کند که از تعقیب ادعای تجاوز کریستیانو رونالدو که بر اساس این ادعا ده سال پیش انجام شده، به دلیل نبود ادله و مدارک کافی و محکمه‌پسند خودداری خواهد کرد".

 

دیدگاه‌ها