کد خبر : 1613458 | 02 خرداد 1398 ساعت 18:28 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

جواد جنگجو و جسور است و در فولاد موفق می شود

میرزاپور: نکونام بهترین انتخاب به جای قطبی بود

بعد از جدایی افشین قطبی از فولاد این تیم به سرعت با جوادنکونام کاپیتان سابق تیم ملی به توافق رسید و اولین خبرها حاکی از این بود که نکونام قصد دارد چند دستیار قطبی را حفظ کند.

میرزاپور: نکونام بهترین انتخاب به جای قطبی بود

به گزارش"ورزش سه" فولاد یکی از اولین جابه جایی ها را برای لیگ نوزدهم با جایگزینی جوادنکونام کاپیتان سابق تیم ملی به جای افشین قطبی آغاز کرد. ابراهیم میرزاپور یکی از دستیاران افشین قطبی در فولاد خوزستان بود و در خبرها داشتیم که قرار است با تیم نکونام هم همراهی کند.


ابراهیم میرزاپور درباره شرایط تیم فولاد و جدایی افشین قطبی گفت:«برای شخص من کار کردن با افشین قطبی تجربه بسیار خوبی بود. من به عنوان بازیکن با این مربی کار کرده بودم و به عنوان مربی هم در کنارش خیلی چیزها یاد گرفتیم.»


او ادامه داد:« قطبی وقتی به تیم آمد که تیم بسته شده بود و حتی قبل از آن مدیریت فولاد نیز مدت زیادی نبود که کار را در دست گرفته بود. دکتر رضایی هم نگرانی هایی داشت که خوشبختانه با انتخاب آقای قطبی تیم سر و سامان گرفت. ما در همان ابتدا نتایج خوبی را گرفتیم، تراکتورسازی را بردیم و پرسپولیس را هم برای اولین بار در لیگ شکست دادیم. اما در چند بازی باختیم که به هیچ وجه حقمان نبود.» او افزود:« ما وقتی در جدول جایگاه ثابتی پیدا کردیم حتی وقتی با آقای قطبی صحبت کردم گفت سخت است که انگیزه بچه ها را بالاتر برد چون کسب سهمیه و شانس قهرمانی نداشتیم. با این حال با تفاضل گل هشتم شدیم.»


مربی دروازه بان های فولاد خوزستان گفت:« قرار بود قطبی بماند و تیم خوبی را برای فصل آینده ببندند و تا جایی که من می دانستم تا 99 درصد کار پیش رفته بود اما گاهی 1 درصد ها بیشتر تاثیرگذار هستند.»


او اما در ادامه گفت:« به نظرم باشگاه فولاد و دکتر رضایی بهترین انتخاب را با توافق با جواد نکونام انجام دادند. من معتقدم جواد بهترین گزینه برای فولاد بود چون جوان است ، کاپیتان تیم ملی بوده، در مربیگری عملکردش خوب بوده و حس جنگجویی دارد و می تواند به فولاد کمک  کند.»


او افزود:« جواد می تواند در فولاد محبوب شود و جایگاه خوبی بین هواداران پیدا کند. او سال قبل نساجی را به لیگ برتر آورد و در آن شهر هم به محبوبیت زیادی رسیده بود. جواد آن کاراکتر و شخصیت را برای موفقیت دارد.»


میرزاپور در انتها گفت:« البته این را هم بگویم هنوز هیچ صحبتی از طرف فولاد با من برای آینده نشده، من نظر واقعی م را راجع به نکونام گفتم چون در تیم ملی هم با او همبازی بودم و به خوبی شخصیت و توانایی هایش را می شناسم.»

دیدگاه‌ها